Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag een dagje verlof genomen om terug eens reigers te fotograferen, het weer was heel slecht, zwaar bwolkt daardoor slech licht om te fotograferen; zeker om reiger in vlucht te fotograferen. Laat maar horen wat jullie ervan denken of
Ondanks het slechte weer, toch 3 mooie plaatjes .
Spijtig dat de 3de een beetje van de vleugel ontbreekt, was anders voor mij de mooiste.
Kan het zijn, of ligt het aan mij, dat er bij de 3de iets teveel verscherpt is ?
Ook de tweede. De eerste is wat té donker, de derde wat incompleet.
Zonde van het grauwe weer natuurlijk.
(Ik heb wel de indruk dat he blauw iets te sterk doorkomt. Ik weet het, het is een blauwe reiger, maar toch, als ik naar de binnenkant van dde vleugels kijk verwacht ik daar toch minder blauw.)
Comment