Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beach Life (18+)
Collapse
X
-
-
Re: Beach Life (18+)
prachtig hoor!
mooi dier, met die blauwe poten!
waarschijlijk ga ik er volgend jaar ook heen
hopelijk hier minder discusie over de 18+
Comment
-
In die houding kon zij niet ontkomen en zo werd zij wel tot driemaal toe door vader genomen
Hilarische prent Picasso
Moe maar tevreden genoot zij daarna van een welverdiende rust
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtIn die houding kon zij niet ontkomen en zo werd zij wel tot driemaal toe door vader genomen
Hilarische prent Picasso
Moe maar tevreden genoot zij daarna van een welverdiende rust
Greetz, Kariboe
Sorry Picasso terug on topic : Grappige en heel knappe fotoGroetjes Vicky
Comment
-
Uiteraard is de 18+ bedoeld, we zitten hier bij dieren en ik hoopte dat de ironie toch een beetje duidelijk was....
Iedereen bedankt voor de comments en@ koen dd : gelukzak dat je dit in het digitale tijdperk kan doen
Comment
-
-
ja das een leuke hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
prachtige foto ... jmmr dat 't zo ver weg isThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Grave foto
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtWel Kariboe, je zijt precies terug in form
Kan ik alleen maar toejuichen[FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK
Comment
-
Comment
-
-
-
Leuke foto Grappig, die blauwe poten.
Ik zou alleen wel een grote dof gebruikt hebben zodat de achterpoten ook scherp zijn.Van alles...
Comment
-
@iedereen : bedankt
@psychonaut : je hebt gelijk, bedenking maakte ik achteraf ook. Maar je moet weten dat je daar alleen mag komen onder begeleiding van een gids. Je doet die eilandensafari met een jacht van waarop je dan dry of wet landings maakt. je blijft dan slechts een half uurtje op zo'n strand, het overweldigd je en het moet snel gaan....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk berichtSchitterende foto! De zeehond ligt er lekker gezellig bij, hij geniet precies echt van het strand. Prachtig contrast, mooie details en mooie kleuren. Echt knap gedaan!
Groetjes,
Annmvg,
Ludo V.
Comment
Comment