Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De witte "Spirit Bear" in Canada

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De witte "Spirit Bear" in Canada

vanop een boot? Wel knap gedaan hoor
    Het lijkt me alsof je gewoon langs de andere kant van het riviertje staat, niet dus Da's nu het leuke aan fotografie hé

Comment

ah dat heb ik nog ni gezien

nice
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

In wat voor een prachtige streek woon je !!!
        Je hebt alle geluk, dat je deze natuur kan vast leggen in je hele mooie foto's en dat je deze dieren in hun natuurlijk mileu kan fotograferen.

Misschien moeten we eens een BD shooting organiseren bij jullie
        www.wildlifepixs.com

Comment

Waar zou ik mijn volgende congé willen hebben.
          Prachtige natuur, ik geniet er altijd van
          Alsook prachtige foto's
          Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

Comment

die 2de is echt een prachtshot !!! 100% verdiende plaats in de HOF !

Comment

na je reactie op matriaal aaankopen in tunesie ,heb ik eens op je web-ste wist kijken ,en moet zegen je hebt veel mooie fotos van je reizen ,echt knap
              ook deze die je gepost hebt ,
              groet des

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                Dan kan ik enkel maar zeggen dat je moet gaan!

Groetjes,
                Ann
                Kan je ook eens kort uitleggen hoe je dat het beste doet (naar Canada gaan/komen)?

Mvg,
                TravelToy
                www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
                  Kan je ook eens kort uitleggen hoe je dat het beste doet (naar Canada gaan/komen)?

Mvg,
                  TravelToy
                  best met de vlieger te voet is nogal ver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht

Mvg,
                    TravelToy
                    Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
                    best met de vlieger te voet is nogal ver
                    DES, zoals jou zou ik het inderdaad aanraden om te vliegen! Enneuh, geniet maar lekker van je reis naar Tunesie...het gaat zeker een hele ervaring zijn (doe zeker een kamelen tocht en een jeep toch...is geweldig).

Maar goed, je kan vanuit Brussel vliegen richting Vancouver met verschillende luchtvaartmaatschappijen (British Airways via London, KLM, Martinair of Air Transat via Amsterdam, Lufthansa via Dusseldorf). Als je niet ver van Amsterdam afwoont kan je beste met KLM, Martinair of Air Transat rechtstreeks naar Vancouver vliegen. Dan huur je toch lekker een auto vanop de luchthaven in Vancouver en reis je voor 3-4 weken rond in de provincie British Columbia en een stukje Alberta. Boek je verblijfplaatsen op voorhand in een Bed & Breakfast of wel hotels/motels...wat je het liefste wil. Of een andere keuze is een camper huren en daar meer rondreizen.

Er is een route wat de meeste mensen volgen als ze deze richting uitkomen. Die kan je overal wel vinden (ik heb er zelf ook eentje online staan). Je kan bijvoorbeeld een ferry nemen naar Vancouver Island, dan weer terug naar het mainland en zo naar Whistler richting de mooie Canadese Rocky Mountains. En vandaar uit door de Okanagan valley (met zelfs een woestijn gebied) terug naar Vancouver. Zo doe je dat dus om naar Canada te gaan/komen.

Groetjes uit een zonnig Vancouver,
                    Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                      Dan kan ik enkel maar zeggen dat je moet gaan!

Groetjes,
                      Ann

En gaan zullen we !!!!!

PS. De vliegtuigticketten zijn reeds geboekt. Van 07 tot 28 september 2007 zal je hevige concurrentie hebben.
                      Zal je nog wel een PM-ke als alles in orde is (=hotel en huurauto)
                      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                        En gaan zullen we !!!!!

PS. De vliegtuigticketten zijn reeds geboekt. Van 07 tot 28 september 2007 zal je hevige concurrentie hebben.
                        Zal je nog wel een PM-ke als alles in orde is (=hotel en huurauto)
                        soms iemand nodig om je valiezen te dragen?

Comment

Aan Des en iedereen die wil helpen dragen !!!

Hulp om valiezen te dragen is altijd welkom.

Zijn nu info aan het inwinnen hoeveel kilo dat mee mag per persoon.
                          Ook onze grote fotorugzak met alles erin zou meemoeten. Zouden deze graag meenemen als handbagage maar denk dat dit niet zal mogen. Hiervoor wordt nog een oplossing gezocht.

Zullen vliegen met British Airways (Bxl-Heathrow) en Air Canada (Heathrow-Vancouver)
                          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Working...
                          X