Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hond eet bal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hond eet bal

    Ik weet dat het jammer is van de jeansbroek maar 'k vond het toch spectaculair hoe snel deze bal het moest bekopen en wat een aggressie er uit zo'n beest kan komen. 'k zou hem niet graag tegen komen zonder baasje in een donker park.

    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: hond eet bal

    jah tis dan ook een stafford voor iets eh
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

    Comment


    • #3
      Re: hond eet bal

      Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
      jah tis dan ook een stafford voor iets eh
      Hoe bedoel je?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: hond eet bal

        da zal 't merk van hond wel zijn zeker?
        Zelf ken ik er niets van.
        't is de hond van de vriend van de nicht van mijn vriendin
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: hond eet bal

          Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
          da zal 't merk van hond wel zijn zeker?
          Zelf ken ik er niets van.
          't is de hond van de vriend van de nicht van mijn vriendin
          So?

          Dus als 't een Stafford, Rottweiler, Bull Terriër, ... is dan zal het wel een gevaarlijke/agressieve zijn?

          Ik heb zelf een Rottie en da's een schat van een hond!


          Ik zou eerder zeggen: "Dat zal het baasje wel zijn zeker?".

          Maar we zijn off-topic bezig. Sorry
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: hond eet bal

            leuke foto
            maar heb wel bedenkingen bij de tekst die erbij staat.
            ik ben zelf eigenaar van een stafford, en dit zijn weer de typische vooroordelen van deze dieren. oke het zijn voor hun grootte zeer sterke honden en ja ze zijn als vechthonden gekweekt.
            " vroeger toen ze nog gebruikt werden als vechthond werd verwacht dat ze tot het uiterste gingen om te overleven, maar van de moment dat deze honden uit de'pit' (daarvan komt pitbull) kwamen werd er verwacht dat ze zeer trouw waren aan hun baas en zeer verdraagzaam zijn naar andere mensen. dus vechten in de ring en schoothond buiten de ring was de bedoeling.honden die buiten de ring agressie vertoonden werden afgemaakt.
            dus niet zomaar vooroordelen tegenover dit ras en andere grotere rassen zullen we maar zeggen."
            er bestaan geen agressieve dieren maar wel baasjes die het gedrag van hun hond bepalen.
            als hij jou alleen tegenkomt zal hij je mischien doodkwispelen ofzo, zolang hij jou niet snachts in zijn tuin tegenkomt op je eentje.
            als lesgever op een hondenschool weet ik wel een beetje over wat ik spreek.
            dit moest me toch ff van het hart
            maar het is wel een leuke foto
            11-300mm
            jeff heylen

            Comment


            • #7
              Re: hond eet bal

              Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
              leuke foto
              maar heb wel bedenkingen bij de tekst die erbij staat.
              ik ben zelf eigenaar van een stafford, en dit zijn weer de typische vooroordelen van deze dieren. oke het zijn voor hun grootte zeer sterke honden en ja ze zijn als vechthonden gekweekt.
              " vroeger toen ze nog gebruikt werden als vechthond werd verwacht dat ze tot het uiterste gingen om te overleven, maar van de moment dat deze honden uit de'pit' (daarvan komt pitbull) kwamen werd er verwacht dat ze zeer trouw waren aan hun baas en zeer verdraagzaam zijn naar andere mensen. dus vechten in de ring en schoothond buiten de ring was de bedoeling.honden die buiten de ring agressie vertoonden werden afgemaakt.
              dus niet zomaar vooroordelen tegenover dit ras en andere grotere rassen zullen we maar zeggen."
              er bestaan geen agressieve dieren maar wel baasjes die het gedrag van hun hond bepalen.
              als hij jou alleen tegenkomt zal hij je mischien doodkwispelen ofzo, zolang hij jou niet snachts in zijn tuin tegenkomt op je eentje.
              als lesgever op een hondenschool weet ik wel een beetje over wat ik spreek.
              dit moest me toch ff van het hart
              maar het is wel een leuke foto
              Ah ook lesgever.

              Krijg ook altijd de kriebels bij die vooroordelen.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: hond eet bal

                OT : @Sep en Destn : volledig eens met jullie zienswijze maar toch één opmerking. Het is de laatste jaren bij een bepaald soort publiek bon ton om staffords en dergelijke te kopen om er op straat mee rond te showen zonder dat ze hun kennen en nog minder onder controle hebben. En dan gebeuren er accidenten die de media halen. Deze honden hebben nu eenmaal een instinct en fysieke eigenschappen die hen in handen van onkundige personen, of nog erger in handen van mensen die deze honden kopen om hun eigenschappen te misbruiken en in de verf te zetten, gevaarlijk maken. Daar kan de hond niks aan doen, ligt inderdaad aan het baasje.

                Over de foto : het is idd een snapshot, maar met wat nabewerking kun je deze toch een stuk toonbaarder maken : groen geflitst oog "repareren", levels wat aanpassen om de overbelichting wat te verminderen, beetje verscherpen.
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: hond eet bal

                  sorry dat mijn tekst zo over komt. Dit was totaal mijn bedoeling niet.
                  Ik ben totaal niet thuis in de hondenwereld en ik vond het gewoon spectaculair wat die hond deed met een bal, dat ik er wat foto's van genomen heb. Ik wou hier niet mee zeggen dat die honden altijd zo aggressief zijn en dat zijn baasje hem niet onder controle zou hebben of zo.
                  Sorry als ik mensen op hun tenen heb getrapt of kriebels heb gegeven.
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

                  Comment


                  • #10
                    Re: hond eet bal

                    Heb levels ondertussen wat aangepast en dat oog zwart gemaakt.
                    toch bedankt voor de opmerkingen.
                    WWW.JOPIX.BE
                    Just one click away...

                    Comment


                    • #11
                      Re: hond eet bal

                      Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                      OT : @Sep en Destn : volledig eens met jullie zienswijze maar toch één opmerking. Het is de laatste jaren bij een bepaald soort publiek bon ton om staffords en dergelijke te kopen om er op straat mee rond te showen zonder dat ze hun kennen en nog minder onder controle hebben. En dan gebeuren er accidenten die de media halen. Deze honden hebben nu eenmaal een instinct en fysieke eigenschappen die hen in handen van onkundige personen, of nog erger in handen van mensen die deze honden kopen om hun eigenschappen te misbruiken en in de verf te zetten, gevaarlijk maken. Daar kan de hond niks aan doen, ligt inderdaad aan het baasje.

                      Over de foto : het is idd een snapshot, maar met wat nabewerking kun je deze toch een stuk toonbaarder maken : groen geflitst oog "repareren", levels wat aanpassen om de overbelichting wat te verminderen, beetje verscherpen.

                      /OT: Dus... zoals we zeggen schuld ligt bij de baasjes. Die hond is trouw en luistert en doet zo goed als mogelijk zijn best om zijn baasje te plezieren. Heeft die baas geen consequente houding dan neemt hij het heft in handen. Da's het enige "minpunt" (als je 't zo wilt stellen) bij deze dominante rassen. Ze hebben een dominante consequente baas nodig. Als je eenmaal boven hen staat dan wijken ze geen meter van je zijde meer af en kun je rotsvast op vertrouwen.
                      De hond kan zijn baas niet kiezen he, omgekeerd wel.
                      Ben het trouwens 100% met je eens dat er een periode geweest is waarin sommige mensen enkel hun hond voor het imago kochten.


                      @Jonez, no worry! Zo'n lange tenen heb ik niet hoor maar verdedig mijn ras (Rottweiler) wel graag.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: hond eet bal

                        Bij foto’s als deze roep je zo een discussie al snel op.
                        Mijn mening is dat deze mooie hond op een veel betere manier in beeld kan worden gebracht.
                        Je moet alleen trachten het juiste moment te vinden om hem te fotograferen.
                        Met digitale fotografie moet dit geen probleem zijn, die niet goed zijn gelukt kun je gewoon verwijderen.
                        Kortom zoek naar een juiste pose en laat zien hoe mooi deze hond in werkelijkheid kan zijn.
                        Persoonlijke smaken verschillen en dat is ook maar goed ook.
                        Mvrg
                        Antoine200

                        Comment


                        • #13
                          Re: hond eet bal

                          Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                          Bij foto’s als deze roep je zo een discussie al snel op.
                          Mijn mening is dat deze mooie hond op een veel betere manier in beeld kan worden gebracht.
                          Je moet alleen trachten het juiste moment te vinden om hem te fotograferen.
                          Met digitale fotografie moet dit geen probleem zijn, die niet goed zijn gelukt kun je gewoon verwijderen.
                          Kortom zoek naar een juiste pose en laat zien hoe mooi deze hond in werkelijkheid kan zijn.
                          Persoonlijke smaken verschillen en dat is ook maar goed ook.
                          Mvrg
                          Antoine200


                          Volledige mee eens...

                          even linkje van de mijne:


                          en mijn mooiste foto ooit tot nu toe:
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: hond eet bal

                            Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                            Heb levels ondertussen wat aangepast en dat oog zwart gemaakt.
                            toch bedankt voor de opmerkingen.
                            Ziet er veel beter uit, maar het is in de toekomst beter dat je de aangepaste versie in een reactie post dan het origineel geposte te gaan bewerken.
                            Kwestie dat de mensen die hierna deze post lezen nog een beetje kunnen volgen.
                            fotosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: hond eet bal

                              Dit zal beter over komen zeker?
                              zelfde hond maar rustiger moment.

                              http://users.pandora.be/jonez/foto%2...ll/doggie2.jpg
                              WWW.JOPIX.BE
                              Just one click away...

                              Comment

                              Working...
                              X