Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat beestjes in Centraal America

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat beestjes in Centraal America

Bij deze wat foto`s van leuke beestjes genomen in Centraal America. Ben nog niet zo tevreden van hetgeen ik tot nu toe heb (moet toch nog altijd wennen aan de overstap naar nieuwe camera), maar dacht toch eens te checken wat jullie van deze plaatjes vinden.

Let wel: hier geen mogelijkheden om te photoshoppen en dergelijke, dus bewerkingen zijn, op zijn zachtst gezegd, tot een minimum beperkt

Deze laatste is misschien geen superfoto, maar wel een fantastisch plaatje als je begrijpt wat ik bedoel...

Alvast dank voor de eventuele commentaren!

Groeten,

Mattijs
    ergens in Guatemala momenteel

Re: Wat beestjes in Centraal America

leuke reeks, vooral die laatste opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie scherpe foto's.
      De duikende pelikaan is wel gecropt neem ik aan....
      Nu nog wat foto's met "spannend" licht.
      Je zit daar wel in een paradijs wat betreft de beestjes.
      Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
      http://petermaas.blogspot.com/

Comment

die laatste is heel knap maar waarom alles zo krap gekadreerd?
        Iets meer omgeving is wel wenselijk
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

FZ50

Comment

zoals koen zegt, tis allemaal een beetje in een klein kadertje gestoempt, wat het niet echt mooi maakt...
          One life, live it!
          vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Bedankt voor de reacties!

Om een paar antwoordjes te geven:

1) Spannend licht: ik doe mijn best, maar hangt natuurlijk beetje van de omstandigheden af, en wat betreft beestjes heb je natuurlijk geen uren tijd om beetje de omstandigheden optimaler te maken. Verder ben ik ook maar een amateur uiteraard. Desalnietemin, ik mag het met jullie hopen dat er wat interessanter foto´s aankomen in de toekomst.

2) Klein kadertje: bedankt voor de tip, ik zal er zeker rekening mee proberen te houden. Is meestal gewoon omdat ik zo enthousiast ben dat ik een aardige foto van een interessant dier heb dat ik hem gewoon zo goed mogelijk wil tonen. Ik begrijp de tip wel en zal er anders eens wat rekening mee proberen te houden. Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om nog wat verder tips te geven daaromtrent of in het algemeen, ik ben één en al oor.

3) Paradijs beestjes...: een volmondig JA Momenteel iets minder (beetje meer in de highlands), maar in de toekomst plan ik weer te ploeteren door jungle in Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en misschien Panama. Verder heb ik een nogal ambitieus objectief wat betreft foto´s schieten van beestjes.... Namelijk de Quetzal vast te leggen. Voor diegenen die hem niet kennen... volgens mij en vele anderen één van de mooiste vogels op deze aardkluit. Hopelijk krijgen jullie hem te zien in één van de volgende series.

Nogmaals dank en Vriendelijke Groeten,

Mattijs

Comment

Working...
            X