Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb net voor m'n vakantie naar Bali in oktober een D50 met kitlens en Sigma 70-300 gekocht. Deze foto's zijn gemaakt in 1 van de apenbossen op Bali. Mochten jullie ze te klein vinden dan kan ik vanavond grotere plaatsen.
Last edited by McVirusS; 1 december 2006, 09:54.
Reden: 2e foto omgewisselt voor softere versie
Ik heb even grotere platen geupload. Weet alleen niet of ik bij nummer 2 nu niet teveel USM heb toegepast, eventueel is hier nog een softere versie te vinden.
Ik heb even grotere platen geupload. Weet alleen niet of ik bij nummer 2 nu niet teveel USM heb toegepast, eventueel is hier nog een softere versie te vinden.
Heb toch maar de softere versie neergezet, vond ik toch mooier.
Comment