Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@mexicano: om bij te leren ... hoe behandelde jij de foto ???
Ongeveer zoals dit (in de vorige bewerking ben ik preciezer tewerk gegaan - deze hier is eerder bedoeld als informatie) : in twee fasen met Curves (mag eigenlijk in 1 fase, maar is moeilijker om uit te voeren hier in dit geval)
1. Oplichten met een curve waarvan de knik vooral rechtsboven ligt
2. Contrast vermeerderen
Wat de kleur van het aapje betreft, ik heb dit beestje natuurlijk niet in het echt gezien en baseer me dus eerder op het wit van de muur
Bedankt Mexicano ... heb ook gewerkt met Curves (eerder met S-vorm) maar heb geen "contrast" aangepast uit schrik voor teveel kwaliteitsverlies (terecht of onterecht). In ieder geval heel vriendelijk bedankt voor je hulp ...
Wat betreft het aapje heb ik in mijn geheugen een wat bruiner aapje (geheugen laat me wel soms in de steek en 't is tenslotte al 2 weken gelden dat ik hem zag!) maar daarom wou ik hem via bewerkingen toch niet al te "bleek" doen overkomen.
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment