Sjees mensen wat een overvloed aan reacties,dit doet me zeer deugd geloof me Na de opmerkingen over de fletsigheid heb ik besloten morgen de stoute schoen (lees pantoffels ) aan te trekken en de kleuren een beetje een boost te geven.
Maar nogmaals mensen hartelijk dank jullie alleen voor de leuke en spontane reacties.
En dan nog ff een vraagje van mijn zijde .....Waarom zijn jullie ervan overtuigd dat het 3 torenvalkjes zijn en de sperwer dus niet .volgens mijn boekje was de sperwer toch naar mijn idee een sperwer en geen torenvalkje?
Sjees mensen wat een overvloed aan reacties,dit doet me zeer deugd geloof me Na de opmerkingen over de fletsigheid heb ik besloten morgen de stoute schoen (lees pantoffels ) aan te trekken en de kleuren een beetje een boost te geven.
Maar nogmaals mensen hartelijk dank jullie alleen voor de leuke en spontane reacties.
En dan nog ff een vraagje van mijn zijde .....Waarom zijn jullie ervan overtuigd dat het 3 torenvalkjes zijn en de sperwer dus niet .volgens mijn boekje was de sperwer toch naar mijn idee een sperwer en geen torenvalkje?
Wie o wie licht dit even toe aub?
Mvg Vmotion
Een sperwer heeft op de borst alleen horizontale tekening in het verenkleed!..heeft ook heldere knal gele ogen, en een blauwgrijze kop ....is dat genoeg verduidelijkt?
Misschien punt van verbetering iets dat tochwel wat stoort in eerste foto:
overgang tussen tip van de vleugel en lucht is te bruusk.
Valt op dat torenvalk op lucht werd geplakt.
Ik heb de aanpassing die door de verschillende mensen werden aangegeven doorgevoerd qua contrast enzo wellicht dat de tekst onder de foto's ook beter is zo
Comment