Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Botswana - my passion

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Botswana - my passion

Héle mooie binnenkomers! Alle drie prachtig! Laat de rest maar komen!

Grtz,Fabienne
    Als je een paard iets leert met geschreeuw, zal het nooit naar je gefluister luisteren.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

die eerste, en vooral die tweede
      R.I.P BelgiumDigital.

Comment

Ja, wat moet ik nog aan die lovende woorden toevoegen. Niets meer.

O ja, het gebruikte materiaal. Nou de D200 heb ik al en dan nog even het lensje erbij (200-400 VR €7.500 !!!!)
        AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Hallo iedereen,

Dank voor de lovende commentaren en de opbouwende kritiek.

Johan

Comment

die tweede die blik is gewoon verslavend.
            wat ik mij wel afvraag, met misschien wat meer contrast , zou die er dan niet nog wat meer uitkomen uit die foto ?
            Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
            Fuji : Fuji X10

Comment

Sjemminee zeg wat een platen!!! Ik word haast gek van een foto zoals de tweede!
              Mag ik met je mee?

Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

... ...

niks aan toe te voegen

mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

schitterende foto's!
                  met de eerste en vooral de tweede als toppers! De derde is misschien wat gewoontjes maar daarom niet minder mooi

Comment

In tegenstelling tot de algemene opinie en voorschriften omtrent de algemene kadering van het onderwerp, vindt ik die krappe cropping in nr1 de uitzondering die de regel bevestigt.
                    Het onderwerp lijkt de indruk te wekken zo te willen ontsnappen aan het oog van de kijker. Maar juist daardoor wordt ik verplicht er mijn volle aandacht bij te houden en een extra inspanning uit te oefenen, een beetje zoals in de werkelijkheid de fotograaf op zijn hoede moest blijven om zijn ontsnappende vogel in het vizier te kunnen houden. Hier kijk ik mee door het toestel van de fotograaf en participeer ik 100% in de actie.
                    De opname met neergeslagen vlerken is een treffer op zich. Het prachtig verenpatroon wordt er extra mee in de verf gezet.
                    De horizontale dégradé van de achtergrond is nog zo'n element die het onderwerp volledig loskoppelt van zijn omgeving. Hij lijkt wel zeer laag boven de begroeiïng te vliegen op zoek naar een prooi.
                    Het lichaam en de frontale vlerk vormen een fraaie T-figuur met sterke positionele elementen in de opbouw.
                    De zijdelingse (semi tegenlicht) belichting creëert diepte en volume.
                    Wellicht zal deze foto, door de opmerkingen i.v.m. cropping, het moeilijk hebben om in de HOF te belanden maar ik maak er in ieder geval een copietje van om aan mijn preferenties toe te voegen. Dank jewel skimmer.

Henri
                    Last edited by kodachrome; 26 november 2006, 16:07.
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Schitterende beelden!
                      Mijn voorkeur gaat naar 2, maar 1 is eveneens top en ook 3 verdient aanbeveling omdat wilde honden moeilijk te fotograferen zijn.
                      Niets op aan te merken!
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Die nummer één Had idd iets breder gecropt mogen worden , maar is een uitzonderlijke opname.
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

dat zijn nu eens machtige foto's zie!

Comment

prachtig, 2 is mijn favo
                            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

1 en 2 genieten mijn voorkeur. Da's de max als je zulke mooie beestjes kan 'schieten' !! Africa staat ook op mijn verlang lijstje..
                              -flickr-

Comment

Alledrie machtige foto's De vogel geniet mijn voorkeur!

MVG,

Comment

Working...
                                X