Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat een lief pimpelmeesje, je hebt hem goed getroffen, mooi scherp en echte natuurlijke kleuren.
Persoonlijk zou ik alleen bij de eerste foto het rood even wegklonen rechts in de foto.
De tweede vind ik een leuke compositie hebben.
Misschien een klein kadertje om de foto's af te maken?
Marlies
Yep,het seizoen is aangebroken,de vogeltjes zullen ons rond de oren vliegen,ze zijn mooi en knap vastgelegd
In de komende periode zullen er weer een hoop beginners veel kunnen leren en de gevorderde hun kennis kunnen bijschaven.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment