Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
canadese gans, knobbelzwaan en blauwe reiger,
drie vaste gasten in de bourgoyen.
eerste foto's met 200f2.8 + 2x converter,
1 en 2 op statief, 3 uit de hand.
ongeveer 50% gecropt.
Mooie reeks !
Maar jeetje, hoe mooi is dat licht en het momentum van die tweede
Prachtig modellerend strijklicht, schitterende houding van de zwaan en het glijspoor op het wateroppervlak is de kers op de taart.
Daarom is het zo verdomd jammer dat je niet wat meer geluk hebt gehad met die achtergrond, want die valt wat tegen... En ja, zo is het altijd iets
Knappe platen mm.Alleen de eerste en in mindere mate de twee wat aan de donkere kant.
Ik volg wel, vooral de middentonen kunnen wat pit gebruiken...
Knap werk mm ! Laat maar komen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Knappe platen MM. Inderdaad wat jammer van die achtergrond bij nr2. maar dat hoort er allemaal bij. Kwaliteit valt me niks tegen van die 2x converter...
Groetjes Edwin
3 mooie maarten!! !
Persoonlijk vind ik de middelste het mooiste, goed moment gekozen, zo ook het licht !
(misschien de bovenste lijntjes daar nog wegcroppen? de foto lijkt me sterker zo als ik ze ff weg scroll)
Is dat met een canon 2x convertor? Ik overweeg ook om deze bij aan te schaffen voor mijn 70-200. Gaat de kwaliteit niet te hard achteruit?
Uit je foto's lijkt het mij i.i.g. zeker bruikbaar.
Als kotstudent in Gent zit ik er ook vrij regelmatig. Een oase van rust i.v.m. de stad. Vorige week nog met Koendd gaan kijken, wéér veel smient, slobeend, pijlstaart enz.
Misschien lopen we elkaar wel eens tegen het lijf hé
Ik vind de tweede de beste Misschien wat minder contrast gebruiken of de gamma verhogen. Ik heb hier eens een panorama uitsnede voor die foto geprobeerd en daardoor komt de nadruk meer op dat landingsspoor
Comment