Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als dit je eerste zijn...
Lekker scherp en mooi licht op de derde
Lichte blauwzweem bij de eerste en zeker de tweede. Geef mij dan maar de sobere warmte van de derde...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Lichte blauwzweem bij de eerste en zeker de tweede. Geef mij dan maar de sobere warmte van de derde...
Greetz, Kariboe
Hier sluit ik me bij aan. Het blauw stoort wel, maar voor de rest top!!!
Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
Greetz, Kariboe
Hier sluit ik me bij aan. Het blauw stoort wel, maar voor de rest top!!!
MVG,
Helaas staat hier boven de waarheid maar heb wel de overtuiging dat dit zeker is op te lossen in ps of iets van dien aard.Voor de rest mooi geschoten.
Comment