Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig inderdaad.
Hoelang moet ge wachten om terug in de HOF te geraken
met dezelfde foto?
Bedankt voor de reactie aan allen,
Zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker
Ik ben wel van plan me terug volledig te smijten op natuurfotografie, en heb hiervoor ook een langer kanon in bestelling. Ik zie hier immers de ene na de andere foto passeren met 500, 600 en 800mm objectieven, dus we kunnen niet achterblijven Dan zal het hopelijk nog wel eens lukken om in de hall of fame te geraken zeker
Ik ben wel van plan me terug volledig te smijten op natuurfotografie, en heb hiervoor ook een langer kanon in bestelling. Ik zie hier immers de ene na de andere foto passeren met 500, 600 en 800mm objectieven, dus we kunnen niet achterblijven Dan zal het hopelijk nog wel eens lukken om in de hall of fame te geraken zeker
Comment