Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij n°1 zeggen we dan meestal "ga eens wat meer door de knieën" maar in dit geval met die geringe scherptediepte heeft het wel iets.
Ik vind de kleuren inderdaad ook koud (blauw?) en het herfstblad rechts had ik er in dit geval toch afgeknipt (aandachtstrekker). De afgeknipte oortjes storen mij om één of andere reden niet in deze plaat.
Het enige dat ik bij n°2 spijtig vind is de leiband, maar ja dat hangt van het hondje af of je die kan uitdoen zonder dat ie spoorloos verdwijnt
Wat me in de eerste plaats aan die foto zo aanspreekt, is dat je ziet dat je je FB's niet te mollig laat worden En de vorm van de spieren komt mooi uit.
Linda wat leuk om je hier ook te zien! Ik had even nog gekeken of je hier ook nog foto's had geplaatst en zag dat je ook een spiegelreflex had aangeschaft maar nog niet zo veel foto's
Leuke foto's Roosje, vooral die tweede. Als ik ernaar kijk heb ik zo het idee dat hie uit de foto komt springen. Waarschijnlijk door dat mooi geplaatste balkje...
Groetjes Edwin
Comment