Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit zijn inderdaad harde noten om te kraken, veel sterkte . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Quando is een prachthond die veel liefde uitstraalt, wat een spiegel is van
jullie. Bedenk dat je hem alles gegeven hebt in dit leven. We steunen
jullie in deze moeilijke tijd.
Sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik hoop dan ook van harte dat jij en natuurlijk ook je gezin dit verlies kunnen verwerken. Het is bijna alsof je een kindje verliest als je trouwe viervoeter naar het hiernamaals gaat.
Heel erg mooie hond, wat een prachtige kop. Ik kan me voorstellen dat het verdriet en het gemis groot zijn. Magere troost: 11 mooie jaren om aan terug te denken en hopelijk héél veel foto's om hem blijvend bij jullie te hebben.Zelf heb ik 2 franse bulldoggen, de prinsesjes in huis en ooit staat het me ook te wachten.
Last edited by linda; 10 november 2006, 10:10.
Reden: foutje getypt
Het is een belangrijke wetenschap, maar momenteel voor jullie ongetwijfeld een magere troost, dat het beter is voor het welzijn van zowel dier als mens dat wij de dieren overleven dan dat de dieren ons overleven.
Canon 7D
Sigma APO Macro F/2.8 150mm
Canon F/4 17-40mm
Heel veel sterkte en met de tijd slijten de droevige momenten en het verlies en blijven nog de mooie herinneringen. Wij hebben dit al meegemaakt en binnenkort staan wij er weer voor, dus ik begrijp heel goed wat je voelt.
Heel veel sterkte toegewenst!!!!
Je hebt bewezen dat je je vriend waardig bent/was... je hebt 'm niet langer laten lijden.
Desalnietemin, het doet verdomd veel pijn.
Mijn klein wittekoppeke heb ik deze zomer moeten afgeven, ik weet perfect hoe jij je voelt
Ik ben hier om te leren, dus graag eerlijke commentaar aub!
Wij zijn ook hondenliefhebbers, meer bepaald van Teckels.
4 zijn er al heengegaan op al die jaren...
Het is telkens hard om afscheid te nemen.
Nu hebben we 2 nieuwkomers, eigenlijk geen vervangers want elk dier is uniek.
Wat een prachtig dier!
Ik kan me heel goed voorstellen hoe erg het is om hem te laten gaan.
En het gevoel van onmacht dat je dan krijgt...
Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen...
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment