Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Smient en wintertaling zijn weer met zijn honderden neergestreken aan de kust, spijtig genoeg was het zonnetje niet van de partij.
Wondermooie vogeltjes
Sta hier ook te genieten van de terugkeer van al die eendesoorten.
Je hebt deze 2 fraaie soorten mooi close te pakken. Vind alleen de scherpte op de lichte lijnen van hun vleugels op mijn laptop wat te overkomen.
Groetjes Edwin
Ze liggen bij ons op de Schelde ook met tientallen van begin deze week. Ik geraak er alleen niet dicht genoeg bij.
Ze blijven in groepen op de stroming liggen eigenlijk net buiten het bereik van mijn lens. Heb daar smientjes, talingen, krakeenden en blokeenden gezien, allemaal samen in één groep
Foto's zijn mooi scherp en knap in detail
Oorspronkelijk geplaatst door Herman BlockxBekijk bericht
ik vind ze zeer mooi , ondanks het wat fletse licht,
Ja vooral de eerste...
Maar wat staan ze er lekker scherp op zeg. En bij twee vind ik 'em ook mooi binnen het kader !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Ze liggen bij ons op de Schelde ook met tientallen van begin deze week. Ik geraak er alleen niet dicht genoeg bij.
Ze blijven in groepen op de stroming liggen eigenlijk net buiten het bereik van mijn lens. Heb daar smientjes, talingen, krakeenden en blokeenden gezien, allemaal samen in één groep
Foto's zijn mooi scherp en knap in detail
Dialect uitdrukking in sommige streken voor gewone wilde eenden. Een beetje te vergelijken met de term "valduiven", is ook niet echt de juiste benaming maar bij ons de streek kennen de oudere boeren alleen reisduiven en valduiven
De eerste zonder het achterste stuk van een halve eend
Mooi
Over welke "afstand tot" spreken we dan hier met de 300-800mm op 800mm?
Zo rond de 30---40 meter ?
De éérste met het achterste van een halve was een luxeprobleem, wel vijftig koppeltjes smienten die continu door elkaar heen zwommen en mij geen kans gaven om er ééntje van ordentelijk te isoleren
Afstand zal ongeveer juist zijn.
Iedereen bedankt voor decommentaren en het kijken
Comment