Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De kleinheid van de kitten wordt hier goed benadrukt. Liefst had ik wel de volledige onderkant van de vaas gezien. Mijn aandacht wordt steeds hierdoor van de kitten afgeleid.
De kleinheid van de kitten wordt hier goed benadrukt. Liefst had ik wel de volledige onderkant van de vaas gezien. Mijn aandacht wordt steeds hierdoor van de kitten afgeleid.
Ik volg !
Maar dat snoetje
Als dat kleine, lieve mormel je 100 EUR zou vragen, dan kan je toch niet anders dan daar gevolg aan geven. Misschien best dat dieren niet kunnen praten toch ?!
Knappe en onweerstaanbare plaat
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ja, heb ik ook gezien, dit is dan het nadeel van met achtergrondstof te werken ipv papier.
Pracht diertje , mooi belicht. De Vaas geeft iets speciaals aan de foto , alleen hij staat scheef en de voet van de vaas is niet mooi. Als je dat ziet te verbeteren heb je een toppie foto, wat zeg ik misschien wel een hofje.
Comment