Een hele mooie!!
Iets meer ruimte links misschien, maar dat is zeker niet makkelijk bij zo'n shot! Dus een dikke !!
De kleuren zelf vind ik ook wel iets hebben, het donkere water, de lichte oever met daarboven nog eens mooie wolken. Lekkere contrasten dus
Een heel knappe foto De uil is mooi scherp en de voor mij hoeft de achtergrond niet waziger daardoor komt de actie beter in beeld volgens mijn mening .
Nikon D200 ;Nikon D90 ; Nikon D800 ; Nikon F4s ; AF-S nikkor 50mm f 1.4G ; AF nikkor Dx 18-55mm ; AF nikkor 35-70mm f 2.8 ; AF nikkor ED 80-200mm f 2.8 ; AF nikkor 70-300mm f 4~5.6 G ; SB900 ; Sb24 ;Manfrotto Tripod MA144
Deze plaat doet mij denken aan Harry Potter! Speciaal sfeertje! Maar mij geeft het ook een beetje de indruk dat de uil er op is geplakt, ook al is dat niet zo.
Een hele speciale dit. Lijkt inderdaad wat bewerkt (en is dit waarschijnlijk ook) maar ik vind hem wel erg mooi. Mooie kleuren.
Als het een in het wild levende uil is dan is dit natuurlijk sowieso heel knap
Een hele mooie plaat die wel een dubbel gevoel oproept.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit een originele foto is volgens mij is de uil op een andere (mooie) achtergrond geplakt
Als dit niet zo is en het is echt ook nog eens een uil in het wild dan heb een wereld plaat geschoten:
Als dit niet zo is en het is echt ook nog eens een uil in het wild dan heb een wereld plaat geschoten:
Niet alleen een wereldplaat maar zelfs alle wetten van de aerodynamica naar de prullenmand verwezen
En voor men me weer vanalles gaat verwijten kijk hier een naar onze tovenaar http://www.fotocommunity.de/pc/pc/my...isplay/5441671
Niet alleen een wereldplaat maar zelfs alle wetten van de aerodynamica naar de prullenmand verwezen
En voor men me weer vanalles gaat verwijten kijk hier een naar onze tovenaar http://www.fotocommunity.de/pc/pc/my...isplay/5441671
Het origineel (dus zonder de bewerking van de bovenstaande foto) vind ik beter. En ondanks dat deze uil niet vandaag geschoten is, blijft het knap om zo een foto goed te maken.
Comment