Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is voor mij eerder een statement dan louter een foto en dat opzicht bijzonder geslaagd, alleen is de technische uitvoering minder geslaagd. Geldt ook voor de andere twee. Tweede is nochtans op zich een aardige compo.
Vooral de eerste is de moeite om nog wat werk aan te besteden.
Sorry hoor, maar dit is gewoon echt slecht... geen showcase-materiaal als je het mij vraagt.
Niets klopt, kleuren niet, compo niet, scherpte niet...
Oké, ze zijn niet goed, maar die eerste blijft me toch intrigeren. Klein beetje gecorrigeerd met de nadruk op de uitdrukking van het aapje en voor mij is het dan toch een foto om niet zomaar weg te gooien :
Comment