Re: karper mode
sry mensen dat dit verkeed staat maar is hier mijn eerste weekje pas dus ben hier noch nie zo hoe thuis.maar ik moet zeggen dat het me zwaar tegen valt op de americaanse forums(raar maar waar) zijn ze heel wat behulpzamer.ikzelf werk met noch drie andere mensen op een karper forum en daar zien we soms fotos waarvan we denken man man hoe krijgt die persoon het in zen kop.om narigheid te voorkomen worden dan deze foto s verweiderd en word een persoolijk bericht gestuurd naar die persoon om meede te delen hoe ze de vis beter kunnen behandelen.iedereen moet leren en fouten worden nu eenmaal gemaakt maar om daarom iemand publiek in de grond te stampen. hmmmm ne daar hebben we het niet zo voor.en dat beetje advies wordt dan ook beantwoord met een bedankje een een excuus voor hun daden maar dat zij van niet beter weten .zelf heb ik pas een par maand intresse gekregen in de fotografie en geef toe dat ik noch een leek ben(en ne grooten ook).voor de personen die mij positieve reacties hebben gegeven alvast bedankt.en voor de rest heb ik een brede rug en hoop dat jullie gelukkig zijn in jullie wereldje.ik had noch een mooie foto reeks van een meeuw die in een lijn gevlogen was en met de vleugel blijven hangen is en hoe het dier is bevrijd en trg is vrij gelaten .maar die post ik beter niet of ik wordt weer eens afgeschilderd al dieren mishandelaar.
ochja ik weet wie ik ben en waarvoor ik sta en de rest kan me gestolen worden.
Oorspronkelijk geplaatst door DES
Bekijk bericht
ochja ik weet wie ik ben en waarvoor ik sta en de rest kan me gestolen worden.
Comment