Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
En Paepke (Antwaarpse zot!) en Sammeke Hellcat(!) : bedankt voor de grappen en de grollen, het lullen over Afrika en drijvende schuilhutten en langzaam vollopende neopreenpakken en kleine piem......
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
En Paepke (Antwaarpse zot!) en Sammeke Hellcat(!) : bedankt voor de grappen en de grollen, het lullen over Afrika en drijvende schuilhutten en langzaam vollopende neopreenpakken en kleine piem......
Greetz, Kariboe
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Vind ik ook!
Met welke lens?
Sorry Macroshopper - ik had je vraag over het hoofd gezien
Deze steppe-arend werd gekiekt met mijn Nikkor AFS 300 mm - F4.
Ook The Black Horses en jessy L. zijn bedankt
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment