Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het zijn wel (huis)dieren.
Twee slimme deugnieten, lief en koppig zijn deze teckels.
Sam is 3 jaar, Perro is 7 jaar.
Regelmatig maak ik er foto's van; hier 2 voorbeeldjes.
Kleuren zijn weer niet kleurrijk maar liggen in dezelfde lijn.
Ik zeg "weer" omdat "kleurrijk" zelden een goede foto maakt.
Iets minder fantasie (?) in de tekst mag ook > lettertype dus.
Waarom zouden je honden hier niet thuis horen? Ik vind het 2 prachtige opnames.
Als enige kleine opmerking: misschien spijtig dat bij de linkse er een stukje staart ontbreekt, alhoewel het mij niet echt stoort.
Met in gedachte " ik hou meer van dieren, dan van mensen" zie ik je hondjes héél graag op het forum. Heel mooie lieve trouwe vrienden.
Congrats.
Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
eerste gedacht was : "heej, mooi !!" , dus ze horen hier wel thuis
Toch weer een beetje perrush-kritiek (love it or hate it)
De rechtse is een pak warmer dan de linkse, ook de achtergrond in warmer. daar ster de voorkeur voor deze (en dan vind ik het jammer dat de eerste ook zo niet is.)
De scherpte is goed, alleen heeft een hond een lange snuit en op de 2° zie je al duidelijk dat de scherpte voor voren toe aan't verdwijnen is. (maar dit is eigenlijk muggeziften)
Enig negatief puntje is misschien dat ik het betonblok wat 'hard' vind. Als het mogelijk was zou ik het zeker vervangen hebben door iets natuurlijks (boomstronk o.i.d.)
Comment