Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schildpad
Collapse
X
-
Schildpad
NaturalMystic
Nikon D70 | Nikkor 18-70 DX f3.5-5.6 | Tamron 90 f2.8 DI Macro | Sigma 50-500 f4-6.3 APO HSM| SB-600 | Manfrotto 055PROB | Manfrotto 322RC2Labels: Geen
-
-
Re: Schildpad
Mja ik denk dat ik roodwangschildpadden gewend ben, zoals ik eentje bezit sinds ik enkele jaren oud was (die beest van mij moet nu wel ruim 17 jaar zijn aangezien ik over enkele weken 20 ben) en ja ze zien dan ook liever uit...Canon EOS 3000V (analoog)
Sony Cybershot S80 (digitaal)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkje Bekijk berichtMja ik denk dat ik roodwangschildpadden gewend ben, zoals ik eentje bezit sinds ik enkele jaren oud was (die beest van mij moet nu wel ruim 17 jaar zijn aangezien ik over enkele weken 20 ben) en ja ze zien dan ook liever uit...
Comment
-
-
Excuseer, ik noem deze schildpad geen roodwangschildpad. Als je beetje eerder zou lezen, lees je dat ik de foto wat eng vind uitzien, en vervolgt door dat ik roodwangschildpadden gewend benik heb zelf een roodwangschildpad. En deze vind ik kalmer van uiterlijk, dan die hier op de foto. Wat niet wegneemt dat hij mooi gefotografeerd is uiteraard
GroetjesCanon EOS 3000V (analoog)
Sony Cybershot S80 (digitaal)
Comment
Comment