Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

balletje halen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • balletje halen

    Gaan we spelen?



    Oeps te ver



    Hier ben ik terug

    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: balletje halen

    Eerste een mooi portret, tweede en derde missen scherpte imo.
    Je sluitertijden liggen goed dus lijkt het me eerder een focusprobleem. Je moet er rekening mee houden dat zo'n rennende hond verondersteld dat je AF op continu ingesteld staat zodat hij de beweging kan volgen.
    Verder krijg je hier de typische koude kleuren van een witbalans op auto die niet goed kan beslissen en dan maar naar koud gaat met een ferme blauwzweem tot gevolg. Gebruik in het vervolg misschien beter BDsizer om te resizen, nu kom je aan 96 KB, wat echt niet overdreven is voor een foto van deze omvang, je kan tot 200KB gaan.
    Zo ziet je hond er heel wat gezonder uit :
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: balletje halen

      eerste een leuke opname, zou en mix nemen van de be en onbewerkte versie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: balletje halen

        Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
        Eerste een mooi portret, tweede en derde missen scherpte imo.
        Je sluitertijden liggen goed dus lijkt het me eerder een focusprobleem. Je moet er rekening mee houden dat zo'n rennende hond verondersteld dat je AF op continu ingesteld staat zodat hij de beweging kan volgen.
        Verder krijg je hier de typische koude kleuren van een witbalans op auto die niet goed kan beslissen en dan maar naar koud gaat met een ferme blauwzweem tot gevolg. Gebruik in het vervolg misschien beter BDsizer om te resizen, nu kom je aan 96 KB, wat echt niet overdreven is voor een foto van deze omvang, je kan tot 200KB gaan.
        Merci voor jullie commentaar. Hier heb ik iets aan. Dat van die WB ga ik eens zelf instellen. De AF stond continu ingesteld maar mss kon ik hem zelf niet goed volgen. Dus daar nog wat meer oefenen.
        Om te verkleinen heb ik BDsizer gebruikt met als instelling tot 200KB. Dus waarom hij dit maar 96 KB maakt weet ik ook niet.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: balletje halen

          Beetje onscherp he

          Comment

          Working...
          X