Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lapse rendieren...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lapse rendieren...

    Deze beestjes kwam je in Lapland echt overal tegen...





    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

    Portfolio Website

  • #2
    Re: Lapse rendieren...

    vooral die eerste op het straatje De natuur op het onnatuurlijke...

    Comment


    • #3
      Re: Lapse rendieren...

      mooie reeks, voorkeur voor de laatste opname.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Lapse rendieren...

        ... mooi, bij eerste de schaduwen op de straat ... precies of ze naar zichzelf aan het kijken zijn ... en bij de 2e valt het licht mooi rond het gewei
        Scotty... beam me up !!!

        Comment


        • #5
          Re: Lapse rendieren...

          Ik word depressief van hier te lang naar te kijken
          Waarmee ik maar wil zeggen dat je hier op prachtige wijze de sfeer van het hoge noorden oproept en de associatie aan de vrije natuur ginder.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Lapse rendieren...

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
            Ik word depressief van hier te lang naar te kijken
            Waarmee ik maar wil zeggen dat je hier op prachtige wijze de sfeer van het hoge noorden oproept en de associatie aan de vrije natuur ginder.
            Ik word er zelf ook depressief van... Want het was daar onwaarschijnlijk mooi! Als ik ooit de kans krijg, ga ik er een jaar wonen!
            How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

            Portfolio Website

            Comment


            • #7
              Re: Lapse rendieren...

              Prachtig.. ik wil er ook naar toe. Hoe is het daar met de muggen?
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Lapse rendieren...

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Prachtig.. ik wil er ook naar toe. Hoe is het daar met de muggen?
                Ik ben van 10 tot 27 augustus geweest. Dan is het muggenseizoen gedaan... Dat is hoofdzakelijk in juni / juli.
                In augustus zitten er hele kleine zwarte vliegjes die eigenlijk nog vervelender zijn dan de muggen.
                Maar ja, dat neem je er met plezier bij als je kan genieten van het land...

                Het is echt een aanrader! Ik ga zeker nog eens terug!
                How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

                Portfolio Website

                Comment


                • #9
                  Re: Lapse rendieren...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht
                  Ik ben van 10 tot 27 augustus geweest. Dan is het muggenseizoen gedaan... Dat is hoofdzakelijk in juni / juli.
                  In augustus zitten er hele kleine zwarte vliegjes die eigenlijk nog vervelender zijn dan de muggen.
                  Maar ja, dat neem je er met plezier bij als je kan genieten van het land...

                  Het is echt een aanrader! Ik ga zeker nog eens terug!
                  Vervelender dan muggen? Hmmmm
                  Ik ben dit jaar midden juni tot begin juli ginds geweest. Op de eerste dag had ik het meteen zitten: 30 muggenbeten op mijn handen alleen al. Dat was toch wel afzien. Nadien is het er wel veel beter op geworden. Hoe dat kwam weet ik nog steeds niet goed (ander weer, andere hoogte, ander terrein, gewenning van lichaam,...?).
                  De bij momenten minder goede omstandigheden neem je er inderdaad met plezier bij als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt.

                  Groeten,
                  Jeroen
                  http://www.jvermeulen.be

                  Comment

                  Working...
                  X