Onze trouwe vriend in Spanje....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trouwe vriend
Collapse
X
-
-
Re: Trouwe vriend
een leuke, vooral de vingertjes erg grappig.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
-
En ik die dacht hier weer zo'n huisdier aan te treffen
Verrassend onderwerp, alleen al daarom leuk
Moeilijke belichting (helwitte muur) tot een goed einde gebracht. Lekker centraal en symmetrisch.
"Gesubsidieerd contractueel" spitsvondig, maar ik moet toegeven dat ik toch niet helemaal begrijp ?
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtEn ik die dacht hier weer zo'n huisdier aan te treffen
Verrassend onderwerp, alleen al daarom leuk
Moeilijke belichting (helwitte muur) tot een goed einde gebracht. Lekker centraal en symmetrisch.
"Gesubsidieerd contractueel" spitsvondig, maar ik moet toegeven dat ik toch niet helemaal begrijp ?
Greetz, Kariboe
GEKO = GESKO
En omdat hij daar ook elke dag op zijn zelfde plaatste zat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtAch een hersenspinsel (en eindelijk iemand die het zich afvraagt )
GEKO = GESKO
En omdat hij daar ook elke dag op zijn zelfde plaatste zat...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtSpitsvondigheid is dikwijls het produkt van een 'verwarde' geest
Greetz, Kariboe
De nagel op de kop
Comment
Comment