Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik gok dat ze niet zo gevaarlijk zijn. Ik ken iemand die in Spanje ook een grote spin aan het zwembad heeft gevonden en heeft die over zijn schouder laten lopen. Hij heeft het overleefd ... ofwel heeft hij enorm geluk gehad .. ofwel was het nog een andere.
Ze zullen toeristen wel verwittigen als er levensgevaarlijke spinnen aan het zwembad zitten vermoed ik?
@stéphane : ik weet het niet, daar lijkt ze niet echt op IMO
@rasper : ik denk zelfs niet dat er überhaupt in Europa levensgevaarlijke spinnen zitten hoor
@smartpics : gewoon vrijgelaten in de natuur, we zijn tenslotte dierenvrienden
@iedereen : Alvast bedankt voor de reacties
De spin was trouwens niet zo groot hoor, max 3 cm.
Is gemaakt met Cosina 100 mm macro en extender 2x, vandaar de vergroting en kleine DOF.
Comment