Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger in alle vroegte...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reiger in alle vroegte...

Knappe beelden
    Ik zou ze persoonlijk nog knapper vinden denk ik als je van nog dichter tegen de grond zou trekken. Dan krijg je een mooiere dof denk ik, ook al is deze zeker niet slecht. En zo laag tegen de grond moet voor jou toch wel lukken hé
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Mooie reeks, voor mij die speciale derde.

Comment

Drie mooie en de tweede
        Groetjes--------
        ----------Ludwig

Comment

@ Kariboe,

Waar zijn deze genomen ?
          Als je nog eens op stap gaat, kan je me altijd een seintje geven. Wil wel eens meegaan.

Groeten
          Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
          ----------------------------------------------
          Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
            Knappe beelden
            Ik zou ze persoonlijk nog knapper vinden denk ik als je van nog dichter tegen de grond zou trekken. Dan krijg je een mooiere dof denk ik, ook al is deze zeker niet slecht. En zo laag tegen de grond moet voor jou toch wel lukken hé
            En toch staat mijn statief maar één meter van de grond ! Veel lager kan niet, anders moet ik inderdaad gaan liggen en 3 uur op mijn buik, dat zie ik niet echt zitten (zelfs al heb ik een andere reputatie)...
            Trouwens ik zou een ander tentje moeten kopen : niet hoog en smal, maar laag en lang
            Maar deze opmerking gaf je mij nog eens, en... ik denk toch eens na hoe ik die camera nog lager krijg...

@ Dirre : deze beelden zijn geschoten op het strand aan de Westerschelde, Zeeuws-Vlaanderen, ter hoogte van het natuurgebied "De Zwarte Polder" nabij Nieuwvliet-Bad. De volledige streek rond de Westerschelde is een paradijs voor vogels en Nederland doet - samen met natuurverenigingen - veel meer inspanningen om de natuur te behouden, meer nog, om de natuur terug te geven wat ze toekomt. Zo worden hier en daar 'op-de-zee-gewonnen-polders' teruggegeven aan de zee... Daar kunnen ze bij ons nog veel van leren...
            Ik heb als eens met de gedachte gespeeld om met een paar (natuur)fotografen van dit forum de streek te doorkruisen ter kennismaking in een soort SD, maar tijdsgebrek en het feit dat natuurfotografie en veel mensen niet samengaan...
            En om nu met tweeën in mijn nu al krap tentje te gaan liggen...

@ Servo en Ludwig : bedankt !

Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooi, vooral het licht
              Groetjes Christianne
              Christianne's fotoweb
              BD0243nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                En toch staat mijn statief maar één meter van de grond ! Veel lager kan niet, anders moet ik inderdaad gaan liggen en 3 uur op mijn buik, dat zie ik niet echt zitten (zelfs al heb ik een andere reputatie)...
                Trouwens ik zou een ander tentje moeten kopen : niet hoog en smal, maar laag en lang
                Maar deze opmerking gaf je mij nog eens, en... ik denk toch eens na hoe ik die camera nog lager krijg...
                Wel, ik weet niet waar je tentje nu op staat, maar ik veronderstel zand. Dan kan je misschien met een schopje een putje maken en daar je tentje in zetten (ik heb hetzelfde tentje en groot is het niet dus...
                Tis maar een tip/voorstel hé
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Working...
                X