Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ren voor je leven!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ren voor je leven!

    Gisteren tijdens een wandelingetje met Indra en Luca. Voor het eerst sinds lang in Raw gefotografeerd. Alle commentaar is vanzelfsprekend welkom!




    - Camera Model: Nikon D70
    - Lens: 80-200mm F/2.8 (foto op 116mm)
    - Sluitertijd: 1/400 sec
    - Diafragma: F/6.3
    - AF-C
    - ISO: 640
    - Belichtingscompensatie: 0 EV

    Blijkbaar gaat iedereen effectief rennen! Ik zal er maar een iets rustgevender foto aan toevoegen:



    Exif is identiek, met uitzondering van de sluitertijd: 1/250 sec en lens op 200mm
    Last edited by McDiver; 14 augustus 2006, 23:24.
    D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

  • #2
    Re: Ren voor je leven!

    Welkom op het forum. En ik moet beamen dat je postings bijzonder geslaagd zijn. Vooral nr2 met die mooie controle op DOF is knap. Mss is er wat meer kracht uit te halen door een scherpere cropping.
    Ik heb zelf een Berner Sennen en besef dat het meestal geen lolletje is om die kleppers(s) te fotograferen; laat staan twee tegelijkertijd. Je hebt daar prachtig gebruik gemaakt van de link (een stok) tussen beiden. Deze stok creëert actie in de foto en is door zijn diagonale stand een sterk element in de foto.
    Doe zo verder.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Ren voor je leven!

      twee leuke opname, alleen iets meer doortekening had van mij wel gemogen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Ren voor je leven!

        Hartelijk dank voor de reacties. Eén (dom?) vraagje echter: wat bedoel je precies met 'doortekening'?
        Pol
        D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

        Comment


        • #5
          Re: Ren voor je leven!

          heel mooi echt een geweldige reeks

          mvg jens

          Comment


          • #6
            Re: Ren voor je leven!

            Tweede is een knap portret met een zeer mooie DOF.
            fotosite

            Comment

            Working...
            X