Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apporterende kat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apporterende kat

    M'n kat doet niet liever dan achter een papierpropje hollen om het dan meteen terug te brengen... ik heb ze eens proberen fotograferen toen ze van achter de zetel kwam gelopen met het propje in haar bek... grappig zicht
    Ik had er nog m'n tele op zitten en heb toch uitgezoomd vandaar de circel rondom, ik vond het nog niet zo'n fout effect geven op deze foto...
    c8080wz+tcon14, 1/250ste f/2.4 iso50 -1.7EV

    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

  • #2
    Re: Apporterende kat

    idd grappig , ik heb er ook eentje die dat kan(en graag doet) zie mijn avatar
    Groetjes Christianne
    Christianne's fotoweb
    BD0243nl

    Comment


    • #3
      Re: Apporterende kat

      leuk dat licht zo, heb er hier drie en doen het alle drie, alleen vannacht kwam er een met een behoorlijke waterrat binnen en das minder leuk.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Apporterende kat

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        leuk dat licht zo, heb er hier drie en doen het alle drie, alleen vannacht kwam er een met een behoorlijke waterrat binnen en das minder leuk.
        grt,bouk.
        gooi jij 's nachts met waterratten Bouk
        Groetjes Christianne
        Christianne's fotoweb
        BD0243nl

        Comment


        • #5
          Re: Apporterende kat

          Raar hé in die cirkel. mvg duindistel

          Comment


          • #6
            Re: Apporterende kat

            Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel
            Raar hé in die cirkel. mvg duindistel
            Allé ik zal er eens een paar zonder circel posten
            Ze heeft nogal grote oren, tis een Bombay van 3 jaar oud... hebben ook iets meer oranje tint in hun ogen ipv groen...





            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #7
              Re: Apporterende kat

              De laatste vind ik zeer mooi. Het circkeleffect in de eerste vond ik ook wel knap.

              Comment


              • #8
                Re: Apporterende kat

                nr drie mvg duindistel.

                Comment


                • #9
                  Re: Apporterende kat

                  Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel
                  nr drie mvg duindistel.
                  Ik vind het nochtans jammer dat ik de oren heb afgesneden...
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • #10
                    Re: Apporterende kat

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                    Ik vind het nochtans jammer dat ik de oren heb afgesneden...
                    1 en 2 hebben veel te veel uitgebrande witte vlekken ,dus dan maar drie zonder oren . mvg duindistel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Apporterende kat

                      Je hebt gelijk... de eerste was eigenlijk zowiezo overbelicht en had ik in C1 al serieus gecompenseerd... heb eens iets geprobeerd, linear respons ipv film standard en er komt net iets meer uit maar je verliest wel wat contrast...




                      Denk dat onderstaande toch wel goed gekomen is zo... nog een beetje teveel wit in de lichte vlek in de nek... linear response ga ik eens meer moeten gebruiken bij high-key foto's...



                      Het is zowiezo een heel hoog contrast... een zwart kat in volle zon tegenlicht fotograferen is erom vragen... Ik had moeten inflitsen (mogelijk want de foto's zijn maar op 1/40ste genomen)...
                      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                      Comment

                      Working...
                      X