Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Die gezichtsuitdrukking van die tweede is wel erg indrukwekkend; alsof er achter die blik een lading intelligentie verscholen ligt, waarvan het gros der mensen alleen maar van kan dromen.
Prachtig gewoon.
Fotografische puntje misschien; de crop is nogal krap, vooral rond de oren. Of je moet em nog verder kroppen, zodat alleen het gezicht over blijft. Wellicht dat die intriguerende blik nog beter uitkomt.
mooi moment, maar ik denk dat je iets te lustig met USM bent omgegaan. Met haar moet je altijd opletten dat je niet oververscherpt .. je bent "erover" voor je het weet
edit:> 't kan ook de flits zijn die me dit gevoel geeft
Fotografische puntje misschien; de crop is nogal krap, vooral rond de oren. Of je moet em nog verder kroppen, zodat alleen het gezicht over blijft. Wellicht dat die intriguerende blik nog beter uitkomt.
Over de crop heb ik zelf ook mijn twijfels hier vind je de niet gecropte versie.
Comment