Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vulpes vulpes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vulpes vulpes

Oorspronkelijk geplaatst door FopSop
    schitterende waarneming, en prachtige foto's!

hij heeft wel veel last van teken precies...
    Dat zijn geen teken, maar een soort kleefballetjes van een struik.
    www.richardburgmeijer.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richard 09
      Dat zijn geen teken, maar een soort kleefballetjes van een struik.

Daar speelden wij vroeger mee.

Richard, dat is ne prachtige foto, gewoonweg schitterend op de plaat gezet.

Knap man
      Groetjes
      ----JO

Comment

Eerste een mooie blik, maar de tweede vind ik nog mooier. Is het moment voor jonge vossen lijkt me. Deze week ook eentje voor mijn voeten, maar net macro's aan 't maken met tussenringen, kon dus niet ver genoeg scherpstellen. Dan kan je jezelf wel voor de kop slaan met die Bigma in je tas .
        Mvg,
        Eric
        Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dingsken
          Eerste een mooie blik, maar de tweede vind ik nog mooier. Is het moment voor jonge vossen lijkt me. Deze week ook eentje voor mijn voeten, maar net macro's aan 't maken met tussenringen, kon dus niet ver genoeg scherpstellen. Dan kan je jezelf wel voor de kop slaan met die Bigma in je tas .

Doe dat nou niet. Geef mij die bigma dan maar, dan zorg ik wel voor een flinke stok waarmee je je voor je kop kan slaan. <lol>

off-topic - werkt het fijn, met die tussenringen? Iedereen lijkt hier bij een macrolens te zweren, maar mijn 70-200L met tussenringen moet toch hetzelfde resultaat geven?
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

Comment

off-topic - werkt het fijn, met die tussenringen? Iedereen lijkt hier bij een macrolens te zweren, maar mijn 70-200L met tussenringen moet toch hetzelfde resultaat geven?
            Ik vind dat wel aangenaam werken. Heb die altijd bij en je steekt die dus tussen gelijk welke lens. In de praktijk zitten ze echter meestal tussen de 70-200 2.8. Met 2 stuks van 25mm heb je dan een leuk bereik voor insekten en vlinders. Je verliest wel wat licht, en hebt maar een beperkt scherpstelbereik (op de genoemde combinatie ongeveer van 50-150 cm), wat je bij een echte macrolens niet hebt. Maar ze vinden altijd wel een plaatsje in een of andere zak als ik op pad ga, en veel wegen doen ze niet want er zit niks in. Als je echter veel macro's neemt, lijkt een macrolens met een lang brandpunt me toch meer aangewezen.
            Mvg,
            Eric
            Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

Comment

Prachtig shot.
              "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Knap werk Richard, 2 super foto's heel mooi gedaan..

mvg, CanonChris
                Beter 1 Lens op mijn camera, dan 10 in de winkel !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dingsken
                  Ik vind dat wel aangenaam werken. Heb die altijd bij en je steekt die dus tussen gelijk welke lens. In de praktijk zitten ze echter meestal tussen de 70-200 2.8. Met 2 stuks van 25mm heb je dan een leuk bereik voor insekten en vlinders. Je verliest wel wat licht, en hebt maar een beperkt scherpstelbereik (op de genoemde combinatie ongeveer van 50-150 cm), wat je bij een echte macrolens niet hebt. Maar ze vinden altijd wel een plaatsje in een of andere zak als ik op pad ga, en veel wegen doen ze niet want er zit niks in. Als je echter veel macro's neemt, lijkt een macrolens met een lang brandpunt me toch meer aangewezen.
                  Duidelijk. Thanx
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

Comment

Working...
                  X