bedankt zover voor het bekijken van de opnamen, vreemd dat niemand iets schrijft.
de eerste van deze reeks heeft hier in de omgeving zelfs de krant gehaald.
misschien toch iets te Hollands (woon hier in het boerenland).
grt,bouk.
wel bouk de eerste is een mooi landschapsplaatje, die tweede vind ik een beetje te druk en bij nummer drie zou ik ingezoomd hebben dan had je in elk geval de witte lucht kunnen ontwijken
groeten linda
bedankt zover voor het bekijken van de opnamen, vreemd dat niemand iets schrijft.
grt,bouk.
Ja Bouk, we hebben niet allemaal de gelegenheid om iedere nieuwe foto direct van commentaar te voorzien Ik heb hem trouwens pas opgemerkt tussen mijn werkzaamheden door.
Ik vind je eerste foto, net zoals die mensen van de krant, een hele goeie.
Inderdaad zeer Hollands, maar hij deed me onmiddellijk denken aan zo'n oud landschapsschilderijtje. Ik vind hem prima met een zeer mooie compo
grt,bouk.
Nou, hier mijn commentaar. Kon niet eerder, want ik was een tijdje ver van internet verwijderd
De eerste, De mooiste van de drie. Verdient inderdaad een krantenartikel. Ik zou em alleen wat donkerder maken, nu issie wat aan de lichte kant. Ik mis een beetje de luchten die ik van je gewend ben.
De tweede heeft potentie, maar laat het qua compositie wat afweten. Links worden de koeien iets teveel naar mijn smaak afgesneden, waardoor ik het gevoel krijg dat je erlangs gefotografeerd hebt. Ook hier is de foto wat aan de lichte kant, flets is misschien zelfs het woord...
De derde heeft nog meer in zich, met die opgelichte kop. Maar ook hier is de foto weer aan de lichte kant, waarbij het wit tegen het overbelichten aan zit. Een erg drukke foto die misschien aan kracht wint, wanneer je die horizon eraf laat.
Niet de beste foto's die ik van je gezien heb, maar zeker een interessant en leuk onderwerp. Over het algemeen genomen zijn de foto's wat flets / aan delichte kant.
ik ga ook voor de eerste:
nr 2 vind ik wel grappig, geen idee wat de fotograaf allemaal uithaalt om de aandacht van die beestjes te trekken
Die Hollandse koeien hebben trouwens goeie melk. Ik ben wellicht één van die
weinige Belgen die graag Campina drinkt. En vooral de vanille vla van hen.
Maar dat heeft dan weer niets met foto's te maken.
Echte hollandse platen Bouk. Leuk dat die eerste de krant haalde. Vind hem vanwege het licht dat je had ook de beste van de serie. Je had wel vreselijk hard licht helaas bij je wandeling wat de foto's niet ten goede komt, maar dat kun je helaas niet altijd kiezen. Die derde is zoals al gezegd inderdaad meer uit te halen met een crop ofzo...
Groetjes Edwin
Echte hollandse platen Bouk. Leuk dat die eerste de krant haalde. Vind hem vanwege het licht dat je had ook de beste van de serie. Je had wel vreselijk hard licht helaas bij je wandeling wat de foto's niet ten goede komt, maar dat kun je helaas niet altijd kiezen. Die derde is zoals al gezegd inderdaad meer uit te halen met een crop ofzo...
Groetjes Edwin
bedankt voor de comments hoor, doet me goed.
de lucht was inderdaad vreselijk, het was te mooi weer, maar das voor anderen(vakantiegangers) natuurlijk lekker.
de dag er na; mensen nog toe wat een prachtige wolkendag, op tijd op pad gegaan, (dat moet hè vanwegen het licht s,morgens) en prachtige opnamen gemaakt.
effe nog uitzoeken, maar ze komen eraan hoor.
grt,bouk.
Comment