Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Inderdaad Elsan, dat is ook de reden dat ik hem heb aangeschaft. Als hij blijft bevallen zal er een lichtsterker exemplaar aangeschaft worden (1.4) of een MKI. Maar het liefst een TS-E 45mm, maar die is zo duur... Erwin ik heb genoeg stof om een avond te vullen over Akita Inu's, maar dat zou hier niet gewaardeerd worden denk ik . Enkele korte antwoorden op jouw vragen hieronder. Schroom niet om te PM-en voor meer info! Kindvriendelijk ? Ons exemplaar zeker! Ze zijn zeer op de mens gesteld, maar niet op andere honden! Zeer dominant! Waker ? Het zijn uitstekende wakers maar blaffen nooit. Vreemden worden zeer rustig doch resoluut de deur gewezen. Ziko is echter weer een uitzondering, die geeft de inbreker waarschijnlijk koffie... Hij is zo dol op mensen.. Aanhankelijk ? Ja zeker, maar ook zeer gereserveerd en statig. Als hij genoeg heeft gaat hij zijn eigen weg. Waar vind ik een goede kennel ? Hiervind je Nederlandse erkende Akita Inu fokkers aangesloten bij de Nederlandse vereniging. Zoals ik al eerder aangaf kan ik indien gewenst via PM of mail meer info geven.
groetjes!
sorry voor de late reactie maar heb het zeer druk gehad dit weekend
In ieder geval bedankt voor de uitleg. Ik hou van aanhankelijke honden en had een beetje bang dat dit zeker niet het geval ging zijn bij de akita. ik ga het in ieder geval meenemen bij de keuze van een eventuele andere hond... merci
Comment