Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger in de vlucht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reiger in de vlucht...

    Langs de Dender natuurlijk
























  • #2
    Re: Reiger in de vlucht...

    Mooooi

    Die tweede en derde doen wel wat druk aan, met al die bloesem en pluisjes op het water. Wat dat betreft is die eerste het mooist, hoewel ik toch wel mijn zwak heb voor de pose en weerspiegeling in de tweede foto.

    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

    Comment


    • #3
      Re: Reiger in de vlucht...

      Heel leuke spiegeling in de tweede prent
      Maar, als ik eerlijk moet zijn, telkens is de reiger ietsje (soms veel) overbelicht...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Reiger in de vlucht...

        Een voorkeur voor de eerste, maar idd overal een beetje overbelicht.
        http://markwijnants.zenfolio.com/
        Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

        Comment


        • #5
          Re: Reiger in de vlucht...

          vind de eertste een mooi moment.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Reiger in de vlucht...

            Een beetje jammer van het harde licht, wel een prima scherpte
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: Reiger in de vlucht...

              Inderdaad iets overbelicht, tocch een knappe reeks van een fantastische mooie vogel; nr1 is mijn favo

              Comment


              • #8
                Re: Reiger in de vlucht...

                als ze in RAW getrokken zijn kan je mss nog wa onderbelichten

                zonder die overbelichting zouden dit toppers geweest zijn (1 en 3)
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Reiger in de vlucht...

                  Vooral die laastste is voor mij erg mooi met die achtergrond , inderdaad belichting op het randje af maar ik heb ze zo nog niet kunnen schieten .
                  Enkele weken terug op zondag eens met m'n vriendin langs de dender gefietst van Aalst tot Geraardsbergen en massa's reigers gezien , viel ook op dat ze allesbehalve schuw zijn !
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reiger in de vlucht...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                    als ze in RAW getrokken zijn kan je mss nog wa onderbelichten
                    Nope, geen raw dus...
                    Was mijn nieuwe (2dehandse) 20D + Sigma 70-200 even gaan testen, en stond gewoon nog op jpg...
                    De foto's zijn van 13/06, een snikhete dag met een harde zon...
                    'k Heb de overbelichte delen zo goed mogelijk proberen te redden, maar de meeste informatie is weg + het zijn dan nog serieuze crops

                    Oorspronkelijk geplaatst door RDB
                    Enkele weken terug op zondag eens met m'n vriendin langs de dender gefietst van Aalst tot Geraardsbergen en massa's reigers gezien , viel ook op dat ze allesbehalve schuw zijn !
                    Ze zijn idd zeker niet schuw hier langs de Dender (wat veel verklaart natuurlijk, ben niet echt zo een gecamoufleerde-inhetgras-opmijnbuikligger ).
                    Ze staan gewoon langs het jaagpad naast de Dender en vliegen zelfs niet op wanneer je er langs fietst .
                    Eens je afstapt zijn ze weg natuurlijk

                    'k Ga zeker nog eens terug om het eens 'goed' te doen...

                    Thanx All

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reiger in de vlucht...

                      Oorspronkelijk geplaatst door scalll
                      Ze zijn idd zeker niet schuw hier langs de Dender (wat veel verklaart natuurlijk, ben niet echt zo een gecamoufleerde-inhetgras-opmijnbuikligger ).
                      Ze staan gewoon langs het jaagpad naast de Dender en vliegen zelfs niet op wanneer je er langs fietst .
                      Eens je afstapt zijn ze weg natuurlijk

                      'k Ga zeker nog eens terug om het eens 'goed' te doen...

                      Thanx All
                      Die zondag (ook 13/6 dacht ik ) zag ik eentje staan aan de overkant en ik zag dat ie ieder moment een vis zou gaan pikken , we stoppen en hij blijft echt puur geconcentreerd naar z'n prooi kijken , we hebben daar zeker 3 minuten gestaan toen ie uiteindelijk een poging deed maar blijkbaar was de vis sneller , spijtig had m'n cam wel bij maar enkel de 17-40 mee
                      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reiger in de vlucht...

                        Nu, hoe dan ook. Het zijn prachtige foto's!
                        How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

                        Portfolio Website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reiger in de vlucht...

                          Waarom vliegen die beesten nooit es voor mijn lens

                          Mooi.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reiger in de vlucht...

                            No1 is heel mooi. En jammer van dat RAW. Volgende keer beter
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment

                            Working...
                            X