Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zeer mooie foto, alleen wat me wel wat "stoort" is dat het linkeroog donkerder is dan het rechteroog. Volgens mij valt dat nog wel te photoshoppen.
Mee eens, ook Jammer van die uitgebrande baan van het raam op de achtergrond. Ook is er scherpgesteld op haar borst, daar zit tenminste de meeste scherpte. Verder pracht kat en mooi scherp.
Mee eens, ook Jammer van die uitgebrande baan van het raam op de achtergrond. Ook is er scherpgesteld op haar borst, daar zit tenminste de meeste scherpte. Verder pracht kat en mooi scherp.
Die uitgebrande baan vind ik niet eens erg. Het past wel in het totaalplaatje, dat goed laat zien waar de kat zijn domein heeft, zonder dat die achtergrond storend is geworden. De houding is mooi, het standpunt perfect.
Topfoto
edit: Ik moet toch ook eens wat meer moeite gaan doen en die katten van ons op de foto zetten
Er ontbreekt wat licht op het linksegedeelte van de snoet.
Je kan moeilijk met extra softbox beginnen werken maar kan je het linkeroog niet photoshoppen om dezelfde kleur en brightness te geven ?
Comment