Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat een ontzetend gave serie zeg. De eerste foto is veruit mijn favoriet vanwege het mooie moment dat je hebt weten te fotograferen....
Echt een topper.
De tweede komt daarna omdat je de mooie grote ogen van het "poesje" zo mooi hebt weten vast te leggen.
En dan als derde, tja het stokstaartje...... ik vind het zulke geweldige leuke beestjes.... maar in deze serie eindigt deze foto voor mij als derde.
Niet omdat hij niet leuk is, maar omdat de andere twee voor mij dan net ietsjes beter zijn.
Wat een ontzetend gave serie zeg. De eerste foto is veruit mijn favoriet vanwege het mooie moment dat je hebt weten te fotograferen....
Echt een topper.
De tweede komt daarna omdat je de mooie grote ogen van het "poesje" zo mooi hebt weten vast te leggen.
En dan als derde, tja het stokstaartje...... ik vind het zulke geweldige leuke beestjes.... maar in deze serie eindigt deze foto voor mij als derde.
Niet omdat hij niet leuk is, maar omdat de andere twee voor mij dan net ietsjes beter zijn.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Eigenlijk wil ik toevoegen dat die eerste foto een eigen topic had verdient - deze steekt namelijk kop en hals boven die andere twee uit. Prachtig
Echt een topper.
Voilà, beter kan ik het niet zeggen... Knappe reeks
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ja, en dat heb je als je eventjes bij de dieren blijft hé... Dan kan er wel eens iets gebeuren en als je dan nog op het juist moment daar bent is dat...
Comment