Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De posting van de eerste en de tweede samen vind ik erg goed : in zijn natuurlijk kader en heel close. De derde heb je die bergeend goed te pakken. Heb je ze verrast ? Normaal laten deze zich niet gauw benaderen.
Technisch ook oké, alleen mochten ze voor mij wat warmer van kleur, iets levendiger.
Voor mij nu net niet. Ik mis de poten. Maar de kleuren zijn prachtig
Geef mij maar foto een, waarna foto drie op de voet volgt. Die eerste laat een mooi beeld van het biotoop van het beestje zien. Foto drie van wat er allemaal afspeelt, dat de natuur niet bestaat uit bevroren portretjes van vogels op stokjes of geposeerde poses.
@ elsan, bergeend had het te druk met continu ontwijken van de aanvallende meeuwen
@ azharn, reden te meer om ermee door te gaan en zoveel mogelijk een stukje natuur erbij betrekken.
Nog een foto bijgeplaatst waarbij de volledige pootjes te zien zijn, maar nu op 300mm ipv 420mm.
Die met pootjes is een stuk beter!
Maar ik ga toch voor het prachtige licht in no1
Ik volg Max ! Die eerste is gewoon prachtig van licht
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment