Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aapje op de uitkijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aapje op de uitkijk

    Deze Komt uit de 'apenvallei' zeker een aanrader voor wie in de buurt van 'Cognac' op vakantue gaat
    Gden
    Nikon D7000

  • #2
    Re: Aapje op de uitkijk

    Zoals de foto hier staat, lijkt het net een collage. Door in te flitsen is de aap volledig losgekomen van de achtergrond. Door gebruik te maken van dit kader, en de takken ervoor door te laten lopen, versterkt dat effect enorm. Ik zou bijna kunnen zeggen; mooie achtergrond. Jammer dat je de aap ervoor hebt geplakt.



    Maar dat doe ik niet.
    e aap staat er wel mooi op, maar veel te licht. Ik zou alles wat in helderheid terugbrengen, met de aap nog het meest, zodat 'ie meer in de achtergrond 'blend'. Dat kader zou ik helemaal laten schieten.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

    Comment


    • #3
      Re: Aapje op de uitkijk

      tis een mooi idee van die tak door de kader te laten lopen maar zoals gezegd lijkt het te fel erop geplakt, wel hele leuke foto
      -----------------------
      www.maartensomers.be
      -----------------------

      Comment


      • #4
        Re: Aapje op de uitkijk

        Bedank voor de reactie .. grappig eigelijk, want het was inderdaad mijn bedoeling om het aapje eruit te laten steken duidelijk gelukt dus ... Alleen of het resultaat daar beter is is een kwestie van smaak ...
        Dit was de originele foto :

        Gden
        Nikon D7000

        Comment


        • #5
          Re: Aapje op de uitkijk

          Oorspronkelijk geplaatst door gden
          Bedank voor de reactie .. grappig eigelijk, want het was inderdaad mijn bedoeling om het aapje eruit te laten steken duidelijk gelukt dus ... Alleen of het resultaat daar beter is is een kwestie van smaak ...
          Dit was de originele foto :
          Het origineel komt al een stuk beter over. Zo zie je maar, wat een randje en een lichte bewerking teweeg kan brengen
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: Aapje op de uitkijk

            Het midden houden tussen de twee en de tak alvast binnen de kader houden, volgens mij krijg je dan een hele goeie.
            fotosite

            Comment

            Working...
            X