Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik had bijna mijn tamron 200-400 weg gedaan omdat ik hem te weinig gebruik, maar ben blij dat ik hem nog heb. Dit kereltje had ik bijna in mijn fototas mee naar huis gesmokkeld. Is hij niet om op te eten ???
[CENTER]Dit kereltje had ik bijna in mijn fototas mee naar huis gesmokkeld. Is hij niet om op te eten ???
Nu nog wel
Heerlijke prent - lekker scherp en mooie glans in de ogen
Ondanks zeer hard licht, toch behoorlijk meegevallen ! Lijkt makkelijker dan het is denk ik. Is deze met de Tamron 200-400 geschoten ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
ja deze is met de Tamron 200-400 genomen in tegenstelling met de vorige leeuwenwelpjes die ik hier heb gepost heb ik deze bijna niet moeten croppen.
Helaas is deze lens niet zo haarscherp als de 80-200 maar ik ben best tevreden.
ja deze is met de Tamron 200-400 genomen in tegenstelling met de vorige leeuwenwelpjes die ik hier heb gepost heb ik deze bijna niet moeten croppen.
Helaas is deze lens niet zo haarscherp als de 80-200 maar ik ben best tevreden.
Ik vind dat toch niet slecht hoor (voor zover te beoordelen op low-res-beeld)
Beeldje is inderdaad niet overal even scherp, maar zou dat niet eerder te maken hebben met een iets te beperkte DOF ? Want de scherpte op de hals en de oren lijkt me toch zeer behoorlijk...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment