Zie hier een kleine reportage van een uitstapje naar de Antwerpse zoo.
Voor de gelegenheid heb ik er eens een ander formaat van gemaakt.
En nee hoor, ik heb de forumregels niet overtreden ...
Edit Mod Hanske : Omdat het niet voor iedereen duidelijk is , dat het hier een collage betreft ( zie de eerste 2 reply's ) , en de mensen dus onterecht de indruk zouden kunnen krijgen dat men opeens meerdere foto's mag plaatsen , heb ik een paar foto's verwijderd. Alhoewel u dus niet de forumregels heeft overtreden , grijp ik in dit specifieke geval toch in.
Hanske, zwier er dan ook maar ineens een slot op ... mijn reeksje is toch niet meer compleet, bedankt.
Je had i.p.v. ze te wissen misschien ook gewoon kunnen zeggen wat ik precies gedaan had (of had ik dan misschien zelf mijn geheimpje moeten prijsgeven?).
Voor mij dienen nu de forumregels aangepast te worden, die zijn nu ook niet meer duidelijk voor mij ... en de foto's in onderandere deze en deze topic moeten dan ook maar verwijderd worden, want daar begrijp ik ook écht geen bal van hoor ... die foto's zijn toch ook véél te groot. Iedereen gelijk voor de wet ... eerlijk duurt het langst.
Voor de gelegenheid heb ik er eens een ander formaat van gemaakt.
En nee hoor, ik heb de forumregels niet overtreden ...
Edit Mod Hanske : Omdat het niet voor iedereen duidelijk is , dat het hier een collage betreft ( zie de eerste 2 reply's ) , en de mensen dus onterecht de indruk zouden kunnen krijgen dat men opeens meerdere foto's mag plaatsen , heb ik een paar foto's verwijderd. Alhoewel u dus niet de forumregels heeft overtreden , grijp ik in dit specifieke geval toch in.
Hanske, zwier er dan ook maar ineens een slot op ... mijn reeksje is toch niet meer compleet, bedankt.
Je had i.p.v. ze te wissen misschien ook gewoon kunnen zeggen wat ik precies gedaan had (of had ik dan misschien zelf mijn geheimpje moeten prijsgeven?).
Oorspronkelijk geplaatst door Mod Hanske
Comment