Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Santorini III: de beestjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Santorini III: de beestjes

De kat is leuk, doch niet zo bijzonder.
    De ezel staat er echter fantastisch op. Close-up en toch een perfect beeld van de situatie, omgeving en stemming. Beter als dit kan die foto niet worden. Mijn compliment
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

Comment

Ik ga ook voor de ezel in deze serie. Echt een heel byzonder shot zo.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Zijn er veel katten in Santorini? Ik ga er in september heen...rare vraag? Toch niet hoor...

Comment

Eerst en vooral: iedereen bedankt voor de reacties! Het contrast tussen de twee "types" foto's was inderdaad opvallend, maar bedoeld. Ik ben blij dat mijn "portret" van het ezeltje in de smaak is gevallen; het beestje stond er inderdaad heel triestig bij, en heb dat fotografisch proberen benadrukken.

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter
          Zijn er veel katten in Santorini? Ik ga er in september heen...rare vraag? Toch niet hoor...
          Yup, redelijk wat katten. Loslopende honden ook trouwens.

Een aantal katten hadden volgens mij zelfs lessen modellenwerk gekregen, niet te doen gelijk die voor de camera ronddraaiden!

Tip: beetje kattenbrokjes meenemen, heb ik een andere fotograaf zien doen die blijkbaar een speciale voorliefde voor deze beestjes had. Zo krijg je ze makkelijker waar je ze hebben wil.
          Groeten, David

Comment

Working...
          X