Deze foto's zijn genomen met de volgende lens 55-200mm f/4-5.6G ED. Op standje portret. Ik zie uit naar het commetaar want ik heb nog een hoop te leren.
leuke opnamen, maar waarom zo,n hoge snelheid tegen zo,n lage F, als je het gemiddelde ervan neemt denk ik dat het het beter is.
ook een beetje op de compo letten, bv bij de tweede opname lijkt het of ie van die dikke poten heeft omdat ze achter elkaar staan, dus meer aan de zijkant nemen Cian.
ben wel benieuwd naar je volgende inzending.
grt,bouk.
leuke opnamen, maar waarom zo,n hoge snelheid tegen zo,n lage F, als je het gemiddelde ervan neemt denk ik dat het het beter is.
ook een beetje op de compo letten, bv bij de tweede opname lijkt het of ie van die dikke poten heeft omdat ze achter elkaar staan, dus meer aan de zijkant nemen Cian.
ben wel benieuwd naar je volgende inzending.
grt,bouk.
Nee dat was de lens die ik heb gebruikt. En ik had hem op portret stand staan. Ik kan hem beter de volgende keer op P stand zetten en op RAW nu staat hij op jpeg. Maar dat is knap lastig als het model niet mee wil werken en jij niet de hele dag op de grond kunt liggen.
Hier zijn de volgende foto's deze keer op Raw bestand genomen.
Met de volgende instellingen:
Objectief: 55-200mm F/4-5.6 G
Brandpuntsafstand: 200mm
Belichtingsstand: Programma-automatiek
Lichtmeetmethode: Meerveldsmeting
1/320 sec. - F/5.6
Belichtingscorrectie: 0 LW
Gevoeligheid: ISO 200
Beeld optimaliseren Portret
Witbalans: Bewolkt
AF-stand: AF-C
Klopt de eerste waren ook op een verkeerde stand genomen ik had hem op portret gezet en dan staat je witbalans vast. Nu had ik hem op stand P gezet en dan kun je je witbalans aanpassen aan de weersomstandigheden. En zo leer je weer dingen bij
Comment