Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moeilijke opdracht tot een goed einde gebracht : sneeuw goed belicht én kat goed belicht ! Knap werk dus !
Mooie beelden ook, met aandacht voor compo en cadrage.
Sterke beelden !!
Greetz, Kariboe
Heb daar op een week 2180 beelden gemaakt, daarvan blijven 250 over van deze kwaliteit (voor mij) en een vijfdel (+/- 50) die ik super vind
Kan je iets meer kwijt over dat "Bayerischer National Park" ? Overnachtingsmogelijkheden ? Ik ben wel geďnteresseerd !
Greetz, Kariboe
P.S. En laat de volgende beelden maar gauw komen...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
we kunnen daar misschien eens een mini-sd-weekend ofzoiets houden
Hehe, goed idee Sam. Maar dan met de nadruk op mini - want ik zie het al voor mij : het volledige wildpark overrompeld door een meute hongerige BD-fotografen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik raad aan bij "Euler" te slapen, zij hebben het beste restaurant met de "Hufeisen" De "Alten Kaiserhütte" raad ik niet aan , want daar was ik en ze zijn niet vriendelijk, en het eten is juist zoals in een "fritenkot" ! Je moet met +/- 30€ voor de halfpension rekenen.
De park is vrij naast van het dorp. De ingang is gratis, maar je moet parkeergeld betalen. 2€ voor de hele dag beneden (vaste prijs), en 5€ per dag bij de hoofdingang. Ik ging meestal vrij laat naar huis en moest geen parking (hoofdingang) betalen omdat de parking gedurende de nacht open is !!!
Er zijn veel fotografen die daar gaan, omdat het zeer bekend is. Hier de apen van de Park :
Ik had een 20d+300mm + 180mm + 100mm. 300mm is meestal een beetje kort !!! Een 500mm is beter , maar deze heeft niet juist iedereen. Je moet ook een beenbag meenemen : af een toe is dit beter dan een statief.
Je kan alleen van bepaalde punten de dieren zien, en vaak moet je een paar uren wachten totdat je ze ziet. Je moet veel geduld hebben.
Wel Martin, van harte bedankt voor het interessante verslag. Ik bekijk vanavond nog de link
Oorspronkelijk geplaatst door Corazon
Ik zal mijn best doen, op Frans zou het gemakkelijker zijn
En nog meer respect omdat je het schrijft in het Nederlands... Chapeau !
Je nederlands is meer dan behoorlijk, beter dan mijn frans
Bedankt !!!
Greetz, Kariboe
Comment