Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogelshow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vogelshow

Is dit wat of ga ik erover ?

Re: Vogelshow

neen niet er over maar eerder er wat onder
    denk toch dat er nog meer uit te halen is, in elk geval de compo zit zeker snor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      neen niet er over maar eerder er wat onder
      denk toch dat er nog meer uit te halen is, in elk geval de compo zit zeker snor
      Weet het niet t'is echt een tegenlicht opname met weinig doortekening. Maar omwille van de pose-actie en standpunt wou ik er iets mee doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
        Weet het niet t'is echt een tegenlicht opname met weinig doortekening. Maar omwille van de pose-actie en standpunt wou ik er iets mee doen.
        je hebt gelijk, heb er wat zitten aan prutsen maar de verbetering in het dynamisch bereik is te miniem om eer van te halen, dus ==> zo laten

Comment

Ik vind deze wél goed, maar één aspect stoort: als je naar de vogel kijkt, zie je zoals een grijze waas.... Ligt het aan de overbelichte achtergrond, aan mijn monitor of aan mijn ogen ???
          Als je nu de vogel alleen zou bijwerken en er iets meer contrast geven, zou dat niet helpen ?

Don't worry, Be happy... and take great shots !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VinceMesch
            Ik vind deze wél goed, maar één aspect stoort: als je naar de vogel kijkt, zie je zoals een grijze waas.... Ligt het aan de overbelichte achtergrond, aan mijn monitor of aan mijn ogen ???
            Als je nu de vogel alleen zou bijwerken en er iets meer contrast geven, zou dat niet helpen ?

Daar zit em het probleem hé, die van jou is beter, iets meer detail in de vogel.... vandaar die waas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
              Daar zit em het probleem hé, die van jou is beter, iets meer detail in de vogel.... vandaar die waas.
              Ik vind juist omwille van dat detail in de vogel de eerste beter.
              Mvg
              ES
              BD0543BE

Comment

Working...
              X