Euh, ik vind 'em toch lekker scherp en knap belicht in moeilijke omstandigheden... Alleen - je hebt natuurlijk je achtergrond niet mee...
Maar zit die mus nu bij iemand op de knie of ...
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Euh, ik vind 'em toch lekker scherp en knap belicht in moeilijke omstandigheden... Alleen - je hebt natuurlijk je achtergrond niet mee...
Maar zit die mus nu bij iemand op de knie of ...
Greetz, KAriboe
Op de knie, op de hand, in de nek.... een beetje overal als 't erop aan komt...
Enkel 1 groot gevaar: mussen eten véél en de resten komen er dan ook continu uit !!
Meer beelden op http://www.pbase.com/vmesch/birdie_rescue
Bijzonder leuke reportage ! En ook 'n heel speciaal gegeven... door het noodlot een bijzonder huisdier erbij gekregen. Waar slaapt ie ? Vliegt ie ver weg ?
Heel leuk en een interessant foto-onderwerp erbij toch
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Owwwww, mijn kinderen en ik hebben een aantal keren de reportage van Pips bekeken! Wat is hij leuk!!!!
Zelf hebben we eens een eendje opgevoed, alleen had ik toen nog geen mooie camera.
Wel een reportage gemaakt, maar dan met tekst!
Owwwww, mijn kinderen en ik hebben een aantal keren de reportage van Pips bekeken! Wat is hij leuk!!!!
Zelf hebben we eens een eendje opgevoed, alleen had ik toen nog geen mooie camera.
Wel een reportage gemaakt, maar dan met tekst! http://www.pixagogo.com/6164595182
knap verhaal ! Inderdaad spijtig dat er geen foto's bij zijn. Misschien kan je nu nog een paar foto's nemen, in't wild
Heerlijk zo op de knie
Jammer dat ie niet helemaal scherp is. Toch vreemd met F11. Zat je er erg dichtbij?
Inderdaad ! Zou je niet snel voorhebben met de fotografie van vogels , meestal zit je op een voldoende afstand te werken. Maar die hier is zo tam als... een mus ?
Hier zat ik eigenlijk meer op macro-afstand te werken met mijn 17-85 lens, op zo'n 75cm schat ik ( ). Even de DOF uitgerekend en dan kom ik inderdaad op zo'n DOF van 0.74 tot 0.77m ... Redelijk krap dus !
Comment