Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel vreemde en speciale foto !!!
Tja, soms zorgt de drukte en de concurrentie rond onze "rijkelijk gevulde voedertafels" voor wat stress. Dat die nu en dan eens tot ontlading moet komen, zal wel niet verwonderlijk zijn zeker ???
Knappe reeks weer Jo...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel vreemde en speciale foto !!!
Tja, soms zorgt de drukte en de concurrentie rond onze "rijkelijk gevulde voedertafels" voor wat stress. Dat die nu en dan eens tot ontlading moet komen, zal wel niet verwonderlijk zijn zeker ???
Knappe reeks weer Jo...
Greetz, Kariboe
Knappe foto's,mooi verwoord
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Toch niet echt wat ik van je gewend ben Jo. De derde is wel apart, maar raakt me ook niet echt. Ik heb ze mooier van je gezien.
Richard
Ik weet het richard, maar om altijd aan 200% te fotograferen is ook voor mij niet vol te houden. Der moeten er soms wat mindere tussen zitten, jullie zijn te veel verwent.
Ik ga voluit voor de derde.
Het kleurenspel én het feit dat je het moment zo vastgelegd hebt. Natuuropnames met een mierenscherp vogeltje tegen een cleane achtergrond zijn natuurlijk mooi. Maar zelf heb ik iets met foto's waar je de dieren in hun natuurlijk milieu ziet. En dan gaat het mij lang niet meer over scherpte maar over het gevoel dat zo'n foto overbrengt.
Ik wou dat er meer van die foto's in deze rubriek kwamen.
Comment