Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deep forrest...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deep forrest...

daar voelen we ons thuis, en veilig....

uiteraard op een afstand

en bewust niet gecropt voor het effect van moeilijk toegankelijk bos weer te geven, spijtig van de overbelichte rug:

Rariteit is de okerkleurige ring (baard) bij de bok (4-ender)
    Last edited by Petronix; 11 maart 2006, 12:13.

Re: Deep forrest...

Geen replies .... da's waarschijnlijk omdat de foto's te druk zijn door al die takken. Maar je kan moeilijk aan die herten vragen om ergens anders te gaan poseren hé
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Geen replies .... da's waarschijnlijk omdat de foto's te druk zijn door al die takken.
      Nee dat is een wonderlijk fenomeen op dit forum, de één wel en de andere niet....
      Wat betreft de foto:
      takken: horen er natuurlijk bij als je dit in het wild fotografeert, anders kan je beter naar een willekeurig hertenpark gaan.
      Ik vind dat je onder moeilijke omstandigheden een paar erg mooie platen hebt gemaakt.
      Mijn complimenten.
      http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansel
        Nee dat is een wonderlijk fenomeen op dit forum, de één wel en de andere niet....
        Wat betreft de foto:
        takken: horen er natuurlijk bij als je dit in het wild fotografeert, anders kan je beter naar een willekeurig hertenpark gaan.
        Ik vind dat je onder moeilijke omstandigheden een paar erg mooie platen hebt gemaakt.
        Mijn complimenten.
        En die van mij ook

Comment

Ik vind ze juist wel wat hebben. Ze horen in het bos en dat kun je hier duidelijk vand e foto's af zien.
          Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

Comment

Bedankt voor de reacties, ik begon er al voor te vrezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jofeltje
              Ik vind ze juist wel wat hebben. Ze horen in het bos en dat kun je hier duidelijk vand e foto's af zien.
              Als waarneming zijn het mooie , als foto zijn ze wat druk, maar dat is "natuur".
              Groetjes
              ----JO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
                Als waarneming zijn het mooie , als foto zijn ze wat druk, maar dat is "natuur".
                Zo is het
                Meer foto's op mijn website

Comment

De natuur zoals ze is!
                  Houden zo!...

BTW, die zgn. "okerkleurige baard" bij de reebok is geen rariteit. Is helemaal normaal!...

Comment

Mooie foto's, absoluut. Om belichtingsproblemen achteraf nog te kunnen oplossen kan ik je alleen maar aanraden voortaan je foto's op de camera in RAW-formaat op te slaan. Uitgebrande of te donkere delen alsmede de witbalans kunnen achteraf dan nog (meestal) perfect gecorrigeerd worden. Ik heb dit al dikwijls gezegd in dit forum, maar ik blijf er op hameren: zoals nu bvb met de derde foto is het toch doodzonde dat die foto verknoeid wordt doordat die rug uitgebrand is. Alle drie de foto's hebben trouwens last van dit probleem als je goed kijkt.
                    Beauty need only be a whisper
                    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
                      Inderdaad !
                      Maar ik denk da'k zou staan trillen als 'n espeblad van de spanning. Moet een fan-tas-tische ervaring zijn... Op jouw domein geschoten ?
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                        Inderdaad !
                        Maar ik denk da'k zou staan trillen als 'n espeblad van de spanning. Moet een fan-tas-tische ervaring zijn... Op jouw domein geschoten ?
                        Greetz, Kariboe

Ja, die zijn hier in het domein waargenomen!

Comment

Mooie waarneming.
                          Te druk? Voor mij niet want dit is de natuur; mindere drukke foto's kan men altijd nemen in de zoo maar ik hou liever van de pure natuur daar waar de dieren in hun natuurlijke omgeving zitten.

Comment

Working...
                          X