Mvg Willem
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
FF lekker liggen op een rots
Collapse
X
-
-
Re: FF lekker liggen op een rots
De bewegingsonscherpte maakt de foto niet aangenaam om naar te kijken.
En ze lijkt ook wel 1 stop overbelicht! Alles is wat 'plat'. Er is te weinig contrast denk ik. (Auto levels/contrast geprobeerd?)Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
-
Oorspronkelijk geplaatst door multipasserDe bewegingsonscherpte maakt de foto niet aangenaam om naar te kijken.
En ze lijkt ook wel 1 stop overbelicht! Alles is wat 'plat'. Er is te weinig contrast denk ik. (Auto levels/contrast geprobeerd?)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door multipasserDe bewegingsonscherpte maakt de foto niet aangenaam om naar te kijken.
En ze lijkt ook wel 1 stop overbelicht! Alles is wat 'plat'. Er is te weinig contrast denk ik. (Auto levels/contrast geprobeerd?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VmotionIk heb getracht de foto te bewerken volgens de aanwijzingen.
Is het wat beter zo?
Mvg Willem
Er is een gezegde: 'Kill your darlings!'
Dus als het een leuke foto is voor jou, ok. Maar je zal er nooit iets deftig van kunnen maken voor de buitenwereld. (lees: tentoonstellen)
Maar uit je fouten leer je veel.Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VmotionIk hoop dat deze beter is .......Multipasser,elsan en Macroshopper.
Mvg Willem
ps ik ben nog niet zo bedreven in ps!
De foto heeft te veel slechte eigenschappen om er nog iets moois van te maken.
Bewegingsonscherpte + overbelicht!
Je kan altijd beter onderbelichten dan overbelichten! Want uitgebrande (lees witte) delen bevatten totaal geen detail.Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Comment
Comment