Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ja, begrijp het lage aantal reactie's niet...
Foto is mooi gekadreerd, lekker scherp, goed belicht en leuk om naar te kijken... Misschien de meeuw nog een klein tikkeltje oplichten...
Mooi beeld
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ja, begrijp het lage aantal reactie's niet...
Foto is mooi gekadreerd, lekker scherp, goed belicht en leuk om naar te kijken... Misschien de meeuw nog een klein tikkeltje oplichten...
Mooi beeld
Greetz, Kariboe
Nou nou. Ik heb vroeger, heel vroeger al eens een meeuw gepost, ik vind de huidige een stuk beter, en na deze hele mooie reacties weet ik het nu zeker. En dit met de gewone kitlens. Er zijn nog zekerheden in het leven...
Bedankt allen !
Comment